birazda muzurluk yapalım :)

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
İrfan ağa, kornayı doğru yönde taktığına emin misin,

hani, ön kaldırmak için mi yaptın ,
ters taksan sıcak havalarda ferahlıkta verirdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
İrfan abi motorun topcasesi bayağı büyükmüş sanki motorun topcasesi değilde topcasenin motoru olmuş :) bu arada sesini merak ettim kornanın :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Vizontelede bir sahne var ya .. deli emin vallahada ben bunu düşünmüştüm diyo.. Aklıma o sahne geldi nedense :)

Sesi duyamadık ama ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arkadaşlar vaktim olmadığı için hepinize cevap yazamıyorum ama vakit bulunca tek tek ifadenizi alcem :cherry: bu arada videoyu yükleyeyim bari geçtiğimiz pazar günü yalova gezisinden kısa bir kuple söyliiim barim :cherry: yani öttüreyim düdüğü :cherry: :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yahu kornayı öttürcemde motoru değiştim nası olcak bu iş ???? :cherry: :p
 
Katılım
6 May 2011
Mesajlar
88
ayrı bi düğme daha yapsaydın da olurdu sanki hocam :) bi anahtar daha bağlayıp onu açtığında uzunları yaktığında oda devreye girer falan :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ayrı bi düğme daha yapsaydın da olurdu sanki hocam :) bi anahtar daha bağlayıp onu açtığında uzunları yaktığında oda devreye girer falan :)



iyi olurdu zira motorda ayrı düğmelerden yeteri kadar var , ayrıca bir ayrı düğme yapmaya eğrindim aslında :) yarın bir gün bıkınca çıkartırım diye birde onun kablosuyla düğmesiyle uğraşmayayım dedim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst