- Katılım
- 2 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,411
- Konu Yazar
- #1
YakLasık 2 ay kadar öncesine kadar ben ve motosiklet asla bir araya geLemeyecek kadar zıt bir ikiLiydik. Ama motosiklete yetecek kadar maddi imkanlar ve yayan kalma durumLarı söz konusu oLunca barışıverdik. Ve daha önemLisi ısınmaya biLe başLadım. MotosikLet bambaşka bir zevk. En beğendiğim durum ise trafikteki motosikLet dayanışması. Bundan çok memnunum. ŞimdiLik arkadaşımın vespa sı ile motosiklete aLışıyorum en yakın zamanda ise bir motosiklet alıp yoLLara düşücem inşaLLah. Site çok güzel, bilgi payLaşımı sınırsız, artık buradayım.. Tekrar Merhaba herkese !!!
STeReO
STeReO