- Katılım
- 17 Kas 2014
- Mesajlar
- 440
- Konu Yazar
- #1
İlk engelimiz burası. Burda bayağı debeleniyoruz ama bizde bu azim olduktan sonra çıkamayacağımız yer yok.:queen:
Evet zorlu parkur başladı.Yamaha debeleniyor.:queen:
Ben sırada bekliyorum. Gerekirse yamahayıda bağlarım arkaya onuda çekerim.:mrgreen:
aslında bu arada daha çok zorlu yerlerden geçtik ama hava kararmaya başlamıştı ve acayip bi sis vardı.inerken birde yağmura yakalandık.sucuk gibi olduk motorun üstünde.
Bunlarda motorların en son halleri.
Valla böyle gezmek eğlenceli ama bunları temizlicek babayiğit varmı acaba. Bu soğukta elimi süresim gelmiyo hiç ama o çamurlar kuruduktan sonra itfaiye hortumunla anca çıkarırız.:queen:
