Biraz enduro yapalım dedik.(yamaha ybr v.s kanuni seyhan125)

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
J7ELkn.jpg
[/url][/IMG]

İlk engelimiz burası. Burda bayağı debeleniyoruz ama bizde bu azim olduktan sonra çıkamayacağımız yer yok.:queen:
Rb6y1a.jpg
[/url][/IMG]

dWqjGQ.jpg
[/url][/IMG]

Evet zorlu parkur başladı.Yamaha debeleniyor.:queen:

MPlYRQ.jpg
[/url][/IMG]

O3d2OZ.jpg
[/url][/IMG]

Ben sırada bekliyorum. Gerekirse yamahayıda bağlarım arkaya onuda çekerim.:mrgreen:

O3d2lD.jpg
[/url][/IMG]

dWqjdD.jpg
[/url][/IMG]

vQozW4.jpg
[/url][/IMG]

aslında bu arada daha çok zorlu yerlerden geçtik ama hava kararmaya başlamıştı ve acayip bi sis vardı.inerken birde yağmura yakalandık.sucuk gibi olduk motorun üstünde.
Bunlarda motorların en son halleri.
dWqj9n.jpg
[/url][/IMG]

D8kXZZ.jpg
[/url][/

Gp1n8V.jpg
[/url][/IMG]

qm2q5V.jpg
[/url][/IMG]

Valla böyle gezmek eğlenceli ama bunları temizlicek babayiğit varmı acaba. Bu soğukta elimi süresim gelmiyo hiç ama o çamurlar kuruduktan sonra itfaiye hortumunla anca çıkarırız.:queen:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
çamur içinde gezmek güzeldir ama temizliği çok kötüdür çıkmıyor bi saat :) özendim şimdi :D
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
çamur içinde gezmek güzeldir ama temizliği çok kötüdür çıkmıyor bi saat :) özendim şimdi :D

Zevkli ama bi okadarda pis iş. Yalnız böyle yerlere gitmeden önce ön çamurluğu sökmek lazım. Anında doluyo çamurluğun içi lastik kitleniyo hemen. Biraz zorlasan çamurluk patlar yani o derece doluyo.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
hey gidi gecliğim heyyy :pr: :pr:

belimi sakatlamadan önce ne gezerdim çalda çamurda :salut:
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Geçmiş olsun abi. Eminim sende zamanında bunun zevkini çıkarmışsındır. Artık bu bizde hobi gibi bişey oldu. Motorlar parıl parıl parlasın ama bi çamur görelim yallah anında dalarız.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Zevkli ama bi okadarda pis iş. Yalnız böyle yerlere gitmeden önce ön çamurluğu sökmek lazım. Anında doluyo çamurluğun içi lastik kitleniyo hemen. Biraz zorlasan çamurluk patlar yani o derece doluyo.

benimde başıma geldi çamurda gitmeye çalışıyodum ön tekerlek kızaklamaya başladı dedim ne oluyo sonra 10 dk çamur aıykla :)



bizim şehir içinede beklerim sizi alt yapı çalışması var tam cross luktur :)
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Bol çamurlu eğlence olmuş ne güzel :)

Valla güzel eğlenceli olduda bakalım temizlik işi nasıl olucak. Aslında motoru temizlemesi kolay. Bana zinciri temizlemesi çok zor geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

Abi yine yağmur yağdı buraya vıcık vıcıktır şimdi oralar. Yani düzleme işi biraz zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

o lastiklerle enduroya kalkışılır mı hiç :)

Benim arka lastik dişli ben biraz rahattım ama yamahanın lastikleri nylon marka orjinal lastiklerle girdi oralara. Ama kullanmasını bilene çok eğlenceli. Ama biraz da zor. Valla benin bi gidişim var motorun arkasının nereye gittiği belli değil.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Bol çamurlu bir gezi yapmışsınız.Ben şahsen böyle bir eziyete girmezdim.
Tabiiki zevkler ve renkler tartışılmaz.Böyle zevk aldıysanız ne mutlu size.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Bol çamurlu bir gezi yapmışsınız.Ben şahsen böyle bir eziyete girmezdim.
Tabiiki zevkler ve renkler tartışılmaz.Böyle zevk aldıysanız ne mutlu size.
Paylaşım için teşekkürler.

Zevki başka eziyeti başka. Ama motoru temizlemek zor gelmiyosa herkese tavsiye edebilirim. Tam stres atmalık. Ayrıca ben teşekkür ederim. Elimden geldiğince paylaşırım bu tür gezileri.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
RbXo

Telefondan resim yüklemeyi denedim oldumu acaba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Beceremedim:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst