- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 369
- Konu Yazar
- #1
Uzun zamandan sonra hdd min bozulması resimleri kaybetmem vs gibi nedenlerle ancak paylaşabiliyorum ama bugun gibi heycanlıyım
:rendeer:
Öcelikle 2003 Model suzuki intruder volusia ilk gördüğümde sanırım 30,000 civarlarındaydı Herneyse ilk makine yi yani volusia yı 2011 istanbul rockandcock da gördüm ve çadır kurmak istedim hemen oracık da
ben böyle heybetli gösterişli motor görmedim dedim aslında ilk günden hep chopper ları sevmişisimdir harley bile alıncaksa o bigdog olmalı derdim ki volusia fikrimi çok değiştirdi. cruiser lara ilgimi arttırmıştı ..
Ankara ya geldiğim de Kenan(ramuthra) nın da sayesin de Makineyi stok olarak aldım Bahçeli de 4.44 den Kışın ortası ne yapacaktım ki binemezdim de ama dayanamadım İlk göz ağrım Türkiye de ki chopper imi satmıştım
( SPYDER) ımı

Neyse aldık geldik yavaş yavaş garaja doğru ( garaj dediğime bakmayın üç tarafı kapalı iki kıç dönümlüğü boyutunda ki çok kafamı gözümü yaraladım bişeyler yaparken!! elektirk yok ışık yok sadece kapalı olması garaj olmasını sağlayan şey tabi giriş açık üstü kapalı
hava çok kötü her taraf kar Ankaraya da bir yaz gelir ki sormayınnn!! beklerken ishal olursunuzzz!!!
ilk geldiğinde böyle bile değildi benim güzel bakıcım ( nasıl da gariban bana bakıyodu aldığımda çok yalnız kalmıştı terkedilmiş gibiydi) sislerini koruma demirlerine takmıştı
neyse en azından kaya gibi bir motor bırakmış bana sağolsun
Tevekkeli değil ondan dır ismi EL TAURUS
Şimdi yavaş yavaş deneyerek paylaşmaya çalışacağım cahilliğimi bağısşlayın!! Evet ön izleme tamam

Önce sisler koruma demirinden çıkartılıp sinyallerin altına alındı çok basit düz bir kromlu demir bulundu. bu demir iki tarafından delinerek far ın alındaki yerine kaynatıldı
keza ebay de bile o aparat 120 doların altında değildi sanırım siteler de krom anahtar vs satan bir yerden 20 lira civarındaydı .

Sonra güzelim ape hanger in geldi yurtdışındaki boyutuyla 16 inch Soner ve Barış Sağolsunlar güzel iş ve destek sağladılar ..
Neden ape hanger diyecek olanlara : ilk yazdığım gibi hiçbir zaman cruiser cı olmadım kullanışı bana rahat gelmiyordu sanki racer gibi eğilmek zorundaymışsınız gibi ayaklıklar Spyder dan sonra çok free bir oturuş sağlıyodu '' ama ben motorda yatmaya alışkındım
Gerçi siz bunları Soner e Barışa sorun adamların burunlarından getirdim 14 mi olsaydiki 16 mı iyi durur du ne zaman gelecek dost olduk
Sağolsunlar özverililklerinden hiçbirzaman vazgeçmediler hatta bir ara biz bunu gönderelim beğenmezsen tekrar gönder değiştiririz teklifi bile yapıldı. ( Tekrar tekrar çok sağolun beyler )

Tabi ape hanger geldi hadi iki vida sıkalım la olmuyo bu iş hele ki iki kıç dönümlüğü yerde önce hiç bilmediğiniz yerleri sökmeye başlıyosunuz korka korka ..Hatta iyi bilirim en son bu halden sonra tekrar birleştirebilirsen oldun sen demişti babam
Önce gaz itme çekme sonra debriyaj telleri bağlantıları sökülür Bakılırki depo sökülmeden karbüratör e ulaşmak imkansız sonra depo da herhangi bir vida gözükmez artçı selesi çıkartılır sonra deponun içi benzin doludur vakumsuz olmaz , debriyaj telinin debriyaja bağlandığı yer lanet bir poense ile sıkılmıştır eğilmekten bel kırılır
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------
Bunları yaparken çoğunu volusiariders tan hdforum dan bilgiler sağladım yönetim reklam mı der bilmiyorum ama biz de yok en azından denemek yapmak isteyenlere de yardımcı olmaya çalışırım keza usermanuel i bile oradan temin ettim ki şuanda user owner manuel ler paralı olduğu için bulmak çook zor.
Neyse resimlerle devam edeyim

Önce sele ler akü vs söküldü hem beklemeye hazırlık oldu benim için Allahtan araba vardı da (ozaman) sanayi de telleri yaptırma fırstaım oldu
bu arada teller demişken Ape Hanger da mantık asla kendi direksiyonunuzun arttığı ölçüde tel yaptırmak değil arkadaşlar keza her fabrika zaten bu fark için telleri biraz daha uzun tutmaktaymış ,,, tabi sonradan öğrendik bunu
Size önerim depo kablolar sökülsün yeni direksiyon takılsın takar gibi bir ip yada telle boyutu ölçüp ona göre yaptırın tabi bennn ebaydan takımm alırım demezseniz nerdeyse 3 katına maloluyo bilginiz olsun ...

Arka sisy bar sele depo .. depo yu sökmek gerçekten tehlike gibi geliyo ilk başta ama gerçekten Soner lerinde dediği gibi bir iki açmadan sonra 10 dk yı geçmiyo , zaten bir somunla tutturulmuş birşey, sonrası ya musluk vardır deponuzda ya vakum hortumunu çıkartırsınız ki depodan benzin dökülmesin .. Amaannn unutmadan bir de ters koymayın kapaktan kaçmasın güzelim benzinimiz

Üstten başlayarak önce göstergeler sonra vakum sonra da depo ...

Bu sene iyi özletti yaz kendini
) önce inip depoyu söküyosunuz sonra yukarı çıkıp bir çay biraz user manuel karıştırıp tekrar aşağı 

Depoyu söktüğünüz de karbüratör ortaya çıkacaktır (tabi karb modeller için ) gaz itme çekme telleri karşınızda yerini unutmuyosunuz hele de benim gibi tellerin uzamasını iki hafta bekleyecekseniz!!

DEbriyaj teline ulaşmak için yan kapakları tamamen çıkarmanız gerekiyor ve işte lanet yer adamlar nasıl bir mantık da sıktılarsa anam ağladı doğru deyim olacak!! Altta gördüğümüz ünlü genleşme kabı , yedek kap ? da doğru olabilir motor ısındığında buharlaşan soğutma usyumuz buraya geliyor canım su ilk baktırdığımda sıfır derecede donacağı söylenmişti
Neyse belki kontrol ederseniz 
Öcelikle 2003 Model suzuki intruder volusia ilk gördüğümde sanırım 30,000 civarlarındaydı Herneyse ilk makine yi yani volusia yı 2011 istanbul rockandcock da gördüm ve çadır kurmak istedim hemen oracık da
Ankara ya geldiğim de Kenan(ramuthra) nın da sayesin de Makineyi stok olarak aldım Bahçeli de 4.44 den Kışın ortası ne yapacaktım ki binemezdim de ama dayanamadım İlk göz ağrım Türkiye de ki chopper imi satmıştım

Neyse aldık geldik yavaş yavaş garaja doğru ( garaj dediğime bakmayın üç tarafı kapalı iki kıç dönümlüğü boyutunda ki çok kafamı gözümü yaraladım bişeyler yaparken!! elektirk yok ışık yok sadece kapalı olması garaj olmasını sağlayan şey tabi giriş açık üstü kapalı
hava çok kötü her taraf kar Ankaraya da bir yaz gelir ki sormayınnn!! beklerken ishal olursunuzzz!!!
ilk geldiğinde böyle bile değildi benim güzel bakıcım ( nasıl da gariban bana bakıyodu aldığımda çok yalnız kalmıştı terkedilmiş gibiydi) sislerini koruma demirlerine takmıştı
Tevekkeli değil ondan dır ismi EL TAURUS
Şimdi yavaş yavaş deneyerek paylaşmaya çalışacağım cahilliğimi bağısşlayın!! Evet ön izleme tamam

Önce sisler koruma demirinden çıkartılıp sinyallerin altına alındı çok basit düz bir kromlu demir bulundu. bu demir iki tarafından delinerek far ın alındaki yerine kaynatıldı

Sonra güzelim ape hanger in geldi yurtdışındaki boyutuyla 16 inch Soner ve Barış Sağolsunlar güzel iş ve destek sağladılar ..
Neden ape hanger diyecek olanlara : ilk yazdığım gibi hiçbir zaman cruiser cı olmadım kullanışı bana rahat gelmiyordu sanki racer gibi eğilmek zorundaymışsınız gibi ayaklıklar Spyder dan sonra çok free bir oturuş sağlıyodu '' ama ben motorda yatmaya alışkındım
Gerçi siz bunları Soner e Barışa sorun adamların burunlarından getirdim 14 mi olsaydiki 16 mı iyi durur du ne zaman gelecek dost olduk

Tabi ape hanger geldi hadi iki vida sıkalım la olmuyo bu iş hele ki iki kıç dönümlüğü yerde önce hiç bilmediğiniz yerleri sökmeye başlıyosunuz korka korka ..Hatta iyi bilirim en son bu halden sonra tekrar birleştirebilirsen oldun sen demişti babam
Önce gaz itme çekme sonra debriyaj telleri bağlantıları sökülür Bakılırki depo sökülmeden karbüratör e ulaşmak imkansız sonra depo da herhangi bir vida gözükmez artçı selesi çıkartılır sonra deponun içi benzin doludur vakumsuz olmaz , debriyaj telinin debriyaja bağlandığı yer lanet bir poense ile sıkılmıştır eğilmekten bel kırılır
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------
Bunları yaparken çoğunu volusiariders tan hdforum dan bilgiler sağladım yönetim reklam mı der bilmiyorum ama biz de yok en azından denemek yapmak isteyenlere de yardımcı olmaya çalışırım keza usermanuel i bile oradan temin ettim ki şuanda user owner manuel ler paralı olduğu için bulmak çook zor.
Neyse resimlerle devam edeyim

Önce sele ler akü vs söküldü hem beklemeye hazırlık oldu benim için Allahtan araba vardı da (ozaman) sanayi de telleri yaptırma fırstaım oldu

Arka sisy bar sele depo .. depo yu sökmek gerçekten tehlike gibi geliyo ilk başta ama gerçekten Soner lerinde dediği gibi bir iki açmadan sonra 10 dk yı geçmiyo , zaten bir somunla tutturulmuş birşey, sonrası ya musluk vardır deponuzda ya vakum hortumunu çıkartırsınız ki depodan benzin dökülmesin .. Amaannn unutmadan bir de ters koymayın kapaktan kaçmasın güzelim benzinimiz

Üstten başlayarak önce göstergeler sonra vakum sonra da depo ...

Bu sene iyi özletti yaz kendini

Depoyu söktüğünüz de karbüratör ortaya çıkacaktır (tabi karb modeller için ) gaz itme çekme telleri karşınızda yerini unutmuyosunuz hele de benim gibi tellerin uzamasını iki hafta bekleyecekseniz!!

DEbriyaj teline ulaşmak için yan kapakları tamamen çıkarmanız gerekiyor ve işte lanet yer adamlar nasıl bir mantık da sıktılarsa anam ağladı doğru deyim olacak!! Altta gördüğümüz ünlü genleşme kabı , yedek kap ? da doğru olabilir motor ısındığında buharlaşan soğutma usyumuz buraya geliyor canım su ilk baktırdığımda sıfır derecede donacağı söylenmişti



















