Bir Zam Haberi Daha!!!

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hükümet zamlarına bir yenisini daha ekledi!
An itibariyle İstanbul'da suya da %8,5 oranında zam gelmiş bulunmakta arkadaşlar.:pr:
Hayat gittikçe pahalılaşıyor, Allah hepimize kolaylık versin..

Not: Kışa girerken doğalgaz ve elektriğe de gelecek zamlardan hiç kuşkunuz olmasın.:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Terazine tıkladım RTE.. Emeğine Sağlık :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
evet evet kıvama geliyo yavaş yavaş.. azcık daha lazım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
60
Daha dediğiniz gibi doğalgazı var, elektriği var bunun. Yavaş yavaş özel şirketler de zamlarla birlikte fiyat yükseltmeye başlar. Sonra şaka sayılabilecek oranlarla memur ve emekli maaşlarında artışlar başlar ve üstüne yine benzin, elektrik, su zamları. Maaşlarda artış olmazsa da zamları unutturacak bir konu mutlaka bulunur. Sayın başbakan hazretleri müthiş diplomatik üslubuyla birilerini azarlar, eski meclis başkanı askere laf atar, sayın Cumhurbaşkanı nikaha yetişmek için yol kapattırır. Zaten ortalık yatışana kadar lig de başlar. Oyalanacak birşeyler mutlaka buluruz yani merak etmeyin. Türk halkı olarak en iyi becerdiğimiz 2. şey, oyalanacak birşeyler gördüğümüzde ağzı açık ayran budalasına dönmek :)

Ama tabi "durmak yok yola devam"! Değil mi? :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst