Bir sorum Olucak benzin ile ilgili

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hiçte bile dediğiniz gibi olmuyo yamaha rx king ve yzfr6s im var hemen hemen ikiside aynı yakıyor. Motosikletime bindiğim zaman hiç zahmet edipte ne kadar benzin yakar diye hesaplamadım ama geçenlerde yaptığım bir testte Manisadan izmire Yamaha rx king'im de 20 tl lik benzinle gidip gelebiliyo yamaha yzf r6 s imde 20 tl lik benzinle gidip gelebiliyor ...

Hocam 2 zamanlı motorlar benzini su gibi içer.R6 ile aynı yakması ondandır.2 zamanlılar geçmişte kaldığından biz burada onları katogori dışı tutuyoruz.Ayrıca karbüratörlü ve enjeksiyonlu ayrımını da iyi yapmak lazım.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
er 6 n de yırtınsan 6 lt benzin yakıyorsan (100 km de) 600rr ile yırtınsan 6 lt ye düşüremezsin. Yani okadar fark eder.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Her şeye cevap yazmanız gerekmez biraz teknik konuşalım demişsiniz ama altına bir sürü şey saçmalamışsınız.Ne dediğiniz anlayabilen varsa beri gelsin.250cc scooterın yaktığından bahsetmişsiniz.600cc bir motor ne kadar yakar konusuyla 250 cc bir scooter ne kadar yakar konusu ne kadar alakalı anlamak mümkün değil.Bende de 250cc scooter var ve 100 km'de şehir içi , dışı karışık 3.2 litre yakıyorum.600cc bir 4 silindirli bunun iki katı yakmazsa ben de arap olayım.CC yükseldikçe yakıt tüketimi artar.Bana inanmıyosanız gidin herhangi bir otomobil firmasının internet sitesine girin ,1.400cc otomobiliyle 2.000cc otomobilinin fabrika tüketim değerlerinin kıyaslayın.

Silindir sayısı da önemli bir etkendir tüketim konusunda.600cc tek silindirli bir xt660r , iki silindirli er6 , 4 silindirli cbf600 hepsinin tüketim değerlerine bakın.Tek silindir olan her zaman az yakar.Silindir sayısı arttıkça tüketim artar.

Millet 4 silindirli motorun çok yaktığından şikayet edip motorunu satıyo , sen kalkmışsın 250cc tek silindirli bir scooterın yaktığıyla kıyaslıyosun.Çok teknik bilgisi olan bi adamsın maşallah.


yaptığın '' argumentum ad hominem '' den başka birşey değil , bari bunu biraz araştır. Faydasını göreceksin...

bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamayı ise daha sonra öğreteceğim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende Honda Hornet 900F var..4 silindir 109 BG makina..Tam ölçümlerime göre Ful şehir içi 100 km dolaşmaya (BOL ARA GAZLAMALI) 9 LİTRE yakıyor..Uzun yolda tatlı sert kullanımda 6,5 litre yakıyor,,aheste ve narin 110 km hızı geçmeden 6 litre kadar,,mala basarsan 7--8 litre arası yakıyor..Abowww cıbırın Allahını sevim 3 litreyi bulmuyor..110--120 de gidiyor..yeter..Büyük motorun nesi var ,,,sadece sesi var..
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
bu aralar fazercilarla takılyorum tek gördügüm olay bol bol benzin istasyonlarına giriyoruz:queen:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
xt660x ım var 6N motoruna eşit değerde sakın kullanım 4.5 litreye kadar düşüyo.
Ama istanbul trafiği ve ben eklenince 5.5 6ltre oluyo.

4 silindirine binen 4 çocugum var diycek forumdan bir abimizin çok güzel kısa öz açıklaması :)

Tabi onun dadıda ayrı bea :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst