Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hiçte bile dediğiniz gibi olmuyo yamaha rx king ve yzfr6s im var hemen hemen ikiside aynı yakıyor. Motosikletime bindiğim zaman hiç zahmet edipte ne kadar benzin yakar diye hesaplamadım ama geçenlerde yaptığım bir testte Manisadan izmire Yamaha rx king'im de 20 tl lik benzinle gidip gelebiliyo yamaha yzf r6 s imde 20 tl lik benzinle gidip gelebiliyor ...
Hocam 2 zamanlı motorlar benzini su gibi içer.R6 ile aynı yakması ondandır.2 zamanlılar geçmişte kaldığından biz burada onları katogori dışı tutuyoruz.Ayrıca karbüratörlü ve enjeksiyonlu ayrımını da iyi yapmak lazım.