- Katılım
- 15 May 2006
- Mesajlar
- 139
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam,
Ben de her motor alıcısnın yaşadığı gibi ikilemde (hatta üçlemde) kaldım. Fikirlerinizi almak istiyorum.
Daha önce bir seneden fazla GS500 kullandım. Bir yıl ara verdim. Daha çok Karşıyaka-Urla, Çeşme-Urla arasında kullanacağım.
Üzerinde durduğum üç motor da naked street, ikinci el fiyatları da birbirine yakın 7-8000 civarında.
1998 Ducati Monster 600
583cc, V2, 51hp@8000rpm, 50Nm@6000rpm, 174kg, karbüratörlü, hava soğutmalı, disk/disk, 5 vites
Yaklaşık 25000km.
Artıları:
- Çok şık
- Sesi de güzel (çift eksoz)
- Kaliteli/prestijli marka
- Şık olduğunu söylemiş miydim? :bounce:
Eksileri:
- Yaşı yüksek
- Yaşına göre normal olsa da km.si yüksek
- Parçası/servisi pahalı
- İkinci elde satışı kolay değil
- Beygiri 600cc için düşük, ama gücü ve torku düşük devirde vermesi zevkli bir kullanım için avantaj
2005 Hyosung GT650
647cc, V2, 79hp@9000rpm, 68Nm@7500rpm, 185kg, karbüratörlü, su soğutmalı, çift disk/kampana, 6 vites
Yaklaşık 5000km.
Artıları:
- Performanslı :queen:
- Kullanımı zevkli
- Yeni
- Görüntüsü de monster kadar olmasa da hoş
Eksileri:
- Yerleşmiş bir marka deği
- Kalitesi nisbeten düşük
- Servisi/parçası henüz muallak
- Yukarıdaki sebeplerden ötürü ikinci eli de pek parlak değil
- Ağır
2004 veya 2005 Kawasaki ER-5
498cc, twin, 50hp@9000rpm, 45Nm@7200rpm, 179kg, enjektörlü, su soğutmalı, disk/kampana, 6 vites
Yaklaşık 5000km.
Artıları:
- Bilinen marka
- Japon kalitesi
- Kullanımı kolay
- 500cc ama Monster kadar beygiri var.
- Yeni
Eksileri:
- Nisbeten zayıf
- Arka fren kampana
- Servis/parça Z-moto :farao:
- Nisbeten görüntüden de kaybediyor
Tavsiyeleriniz için çok teşekkürker!
Ben de her motor alıcısnın yaşadığı gibi ikilemde (hatta üçlemde) kaldım. Fikirlerinizi almak istiyorum.
Daha önce bir seneden fazla GS500 kullandım. Bir yıl ara verdim. Daha çok Karşıyaka-Urla, Çeşme-Urla arasında kullanacağım.
Üzerinde durduğum üç motor da naked street, ikinci el fiyatları da birbirine yakın 7-8000 civarında.
1998 Ducati Monster 600
583cc, V2, 51hp@8000rpm, 50Nm@6000rpm, 174kg, karbüratörlü, hava soğutmalı, disk/disk, 5 vites
Yaklaşık 25000km.
Artıları:
- Çok şık
- Sesi de güzel (çift eksoz)
- Kaliteli/prestijli marka
- Şık olduğunu söylemiş miydim? :bounce:
Eksileri:
- Yaşı yüksek
- Yaşına göre normal olsa da km.si yüksek
- Parçası/servisi pahalı
- İkinci elde satışı kolay değil
- Beygiri 600cc için düşük, ama gücü ve torku düşük devirde vermesi zevkli bir kullanım için avantaj
2005 Hyosung GT650
647cc, V2, 79hp@9000rpm, 68Nm@7500rpm, 185kg, karbüratörlü, su soğutmalı, çift disk/kampana, 6 vites
Yaklaşık 5000km.
Artıları:
- Performanslı :queen:
- Kullanımı zevkli
- Yeni
- Görüntüsü de monster kadar olmasa da hoş
Eksileri:
- Yerleşmiş bir marka deği
- Kalitesi nisbeten düşük
- Servisi/parçası henüz muallak
- Yukarıdaki sebeplerden ötürü ikinci eli de pek parlak değil
- Ağır
2004 veya 2005 Kawasaki ER-5
498cc, twin, 50hp@9000rpm, 45Nm@7200rpm, 179kg, enjektörlü, su soğutmalı, disk/kampana, 6 vites
Yaklaşık 5000km.
Artıları:
- Bilinen marka
- Japon kalitesi
- Kullanımı kolay
- 500cc ama Monster kadar beygiri var.
- Yeni
Eksileri:
- Nisbeten zayıf
- Arka fren kampana
- Servis/parça Z-moto :farao:
- Nisbeten görüntüden de kaybediyor
Tavsiyeleriniz için çok teşekkürker!