Bir pazar endurosu...

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
eğlenceli olduğunu sanıyorum paylaşım için teşekkürler gezdiğiniz yerleri biliyorum. yazın çok giderdik eskiden. otaşında bi anlamı vardı yanılmıyorsam istanbulun enyüksek tepelerinden birimiydi neydi.:cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
O taş nirengi noktası, haritacılar arazide sabit bir nokta bulunsun diye yerleştiriyorlar, ölçümler açısından gerekli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst