Bir Otun Peşinden 12 Saat

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bir haftaevvel köydekalan motoru konyay getirmek ve ozaman bulamadığım altın otunu bulmak umuduylaotogardayım hemde sabahın 06 ,30 unda
7temmuz1kopya_zps65495deb.jpg

sıkıcı iki saat sonra dere kasabayındayım.arkadaş ramo beni ekip beyşehire gitmiş aanahtarı motorun üstüne komuş bari
7temmuz2kopya_zpsa060d266.jpg


7temmuz3kopya_zps6671db7c.jpg

aç karına köyü zor buldum iyiki köy yumurtası varmış tereyağlı
7temmuz4kopya_zpsf02b372a.jpg


7temmuz5kopya_zpsa9690120.jpg


7temmuz6kopya_zps3b949cc0.jpg

iki kişi konyada ekti bi kişi derede ekti iki kişide köyde ekti kaldımmı yalnız
7temmuz7kopya_zpsee63a2f6.jpg

sanki yalnız değiştirecebileceğim gibi çantada hertür anahtar lastik pompavar güvencesiyle tekbaşına o sarı otun peşinden dağlara çıkmaya başladım
7temmuz8kopya_zps1852d05d.jpg


7temmuz9kopya_zpsd9e3917e.jpg


7temmuz10kopya_zpsaaf10061.jpg


7temmuz11kopya_zps07f648cc.jpg


7temmuz12kopya_zpsc172462d.jpg


7temmuz13kopya_zps05b7705e.jpg


7temmuz14kopya_zps753c8f83.jpg


7temmuz15kopya_zpsfbc072e8.jpg


7temmuz16kopya_zps574fc1aa.jpg


7temmuz17kopya_zps9b6684a2.jpg


7temmuz18kopya_zps717bcc20.jpg

tahmin ediyorumki benden başkahiçbir motorcunun gitmediği süper bir yol burası.kuruçay yaylasından dikilitaş yaylasınaçıkar bol ağaçlıklı
7temmuz19kopya_zps05cee013.jpg


7temmuz20kopya_zpsfcfcb287.jpg


7temmuz21kopya_zpsa6e5bd98.jpg

allahtan işim rast igttide onikinci km de aradığım otu buldum.yıllarca rengi ve kokusundan birşey kaybeyen kupkuruda kalsa en güzel sarı olan çiçek bu.
7temmuz22kopya_zps592a3aa5.jpg


7temmuz23kopya_zpsd65638a2.jpg


7temmuz24kopya_zps5773a6c0.jpg

fena sevindim valla.hani mokunda bulmuş gibi sevindim yani
7temmuz25kopya_zps6456c461.jpg


7temmuz26kopya_zps92e0834d.jpg


7temmuz27kopya_zpsa7fb6f64.jpg


7temmuz28kopya_zps12c8ef3b.jpg


7temmuz29kopya_zpsca3bffe5.jpg


7temmuz30kopya_zpsd68dae61.jpg


7temmuz31kopya_zpsd3456142.jpg

buz gibi çeşmeler torosların 1500 rakımları
7temmuz32kopya_zpsdd946c30.jpg


7temmuz33kopya_zps91797a4f.jpg


7temmuz34kopya_zps1b462a75.jpg


7temmuz35kopya_zpsf4ed1ed0.jpg

geçen yıl kış çok oldu hepi öldü dedikleri yılkı atlarından ikisi dikilitaş yaylasındaydı
7temmuz36kopya_zps7026157a.jpg


7temmuz37kopya_zps576c17cd.jpg


7temmuz38kopya_zps7e9ea345.jpg


7temmuz39kopya_zps7abef9b2.jpg


7temmuz40kopya_zps38b20205.jpg


7temmuz41kopya_zpsfe162a1f.jpg


7temmuz42kopya_zps7b0088f9.jpg


7temmuz43kopya_zps0925cc5c.jpg


7temmuz44kopya_zpsb3dd359f.jpg

ora bura derken köye iniş başladı.çünkü buralara çıkmak istemeyen dört kişi konyadan aygır gediği denen su gözüne gelmişler orada buluşacağız ya nasip
7temmuz45kopya_zps5dff7834.jpg


7temmuz46kopya_zpsa6e38eba.jpg

köyün gülü
7temmuz47kopya_zps0b326384.jpg

köyde şans yaver gitti keşli ekmek götürdüm
7temmuz48kopya_zps2a3c44d3.jpg


7temmuz49kopya_zps72d4afd5.jpg


7temmuz50kopya_zpsca7d66eb.jpg

ve yola devam
7temmuz51kopya_zps805c7279.jpg


7temmuz52kopya_zpsfe3a0652.jpg


7temmuz53kopya_zps4ffeb0a4.jpg


7temmuz54kopya_zpse3892b08.jpg

tam gideceklerken yetiştim acayip geç kalmışım dağlar beni hep oyalar nedense
7temmuz55kopya_zps12ec12a4.jpg


7temmuz56kopya_zps333d5c5b.jpg


7temmuz57kopya_zpsbf6fdee1.jpg

hepberaber bozkır antalya ara yolundan alacabele geçtik çamlık yerlerde molaverdik
7temmuz58kopya_zpsdf13a34d.jpg


7temmuz59kopya_zps5ed4c32f.jpg


7temmuz60kopya_zpsebf6dae7.jpg


7temmuz62kopya_zpsd746cc2f.jpg


7temmuz63kopya_zps7890f0c7.jpg

bu su inanın karpuzuçatlatıyor okar soğuk ama idrisi arkadaşımızza pek tafar etmedi
7temmuz64kopya_zps83c1dc90.jpg


7temmuz65kopya_zps5afea78b.jpg

reyzingcileride toza toprağa soktukya sonunda
7temmuz66kopya_zps74ea0352.jpg


7temmuz67kopya_zpsdeb1b007.jpg


7temmuz68kopya_zpsb38f4902.jpg


7temmuz69kopya_zps1756f232.jpg


7temmuz70kopya_zps54cc7824.jpg


7temmuz71kopya_zps9030d5a5.jpg


7temmuz73kopya_zpsadbef31e.jpg


7temmuz74kopya_zps675eeba8.jpg

ve o meşhur tınaztepe tesisleri yanındaki 1500 mt uzunluğundaki kaptan kustonun keşfettiği mağaradayız..giriş 7,500 tl kişi.
7temmuz75kopya_zps2c29d678.jpg


7temmuz76kopya_zps42ab3585.jpg


7temmuz77kopya_zpsd0bc0032.jpg


7temmuz78kopya_zpsb25a7333.jpg


7temmuz79kopya_zpse035af6c.jpg


7temmuz80kopya_zpsbb42d9cc.jpg


7temmuz81kopya_zps2c92924c.jpg


7temmuz82kopya_zps120599b9.jpg

flaşı almadık geceya kalmayız diye işe bak mağaraya girince sap gibi kalakaldık
7temmuz83kopya_zpsa811c9fd.jpg


7temmuz84kopya_zps69445538.jpg


7temmuz85kopya_zps85f90b79.jpg


7temmuz86kopya_zpsf28e80a1.jpg


7temmuz87kopya_zps72c2b7f2.jpg


7temmuz88kopya_zps5ce3f273.jpg


7temmuz89kopya_zps26ccf55d.jpg


7temmuz90kopya_zps6b18705e.jpg


7temmuz91kopya_zps57863356.jpg


7temmuz92kopya_zps38eaeca7.jpg


7temmuz93kopya_zpsb4c60a7b.jpg


7temmuz94kopya_zpsc435b0dc.jpg


7temmuz95kopya_zps1dfb32b2.jpg


7temmuz96kopya_zps3bbe47ab.jpg


7temmuz97kopya_zps7617ab7f.jpg


7temmuz98kopya_zps875ffa54.jpg


7temmuz99kopya_zps533fd23b.jpg


7temmuz100kopya_zps486240a2.jpg


7temmuz101kopya_zps7535aa7f.jpg


7temmuz102kopya_zpsf083c111.jpg


7temmuz103kopya_zpsb4b9e838.jpg


7temmuz104kopya_zpsd15ecdda.jpg


7temmuz105kopya_zpsc6361456.jpg


7temmuz106kopya_zps9e261bd0.jpg


7temmuz107kopya_zps2a2ac286.jpg

biraz eğleşme.atvler şanzumanı motordan ayrı ve 2500 cc imiş iyi gözüküyorlar
7temmuz108kopya_zpsa0a34e7a.jpg


7temmuz109kopya_zps605f23aa.jpg


7temmuz110kopya_zps03c10808.jpg


7temmuz111kopya_zps1aea0041.jpg


7temmuz112kopya_zps94c83c03.jpg

her yolculumda ibret ialem için bir kada denk gelir kimbilir kaç kişi bu hacı muratta can verdi..hız kaybettirir inanın
7temmuz113kopya_zps9997c1ce.jpg

ve hergün nüfusu çoğalan yaşamak zorunda olduğum çöl şehir konya ovası
7temmuz114kopya_zpsdb16090b.jpg


7temmuz115kopya_zps9c460a05.jpg

iyiki 24 ayar gram altınlarım var artık hemide kokulu
7temmuz116kopya_zpsd59cb856.jpg


7temmuz117kopya_zps8cb78d12.jpg


7temmuz118kopya_zps56ec85e6.jpg

kalfa motoru koy garaja oruç bitene kadar dinlensin kerata.şükür allahıma lastikte patlamadı raporda bitti
7temmuz119kopya_zps268a67c8.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Güzel bir gezi olmuş :) Hocam affınıza sığınarak soruyorum, o sarı çiçeklerin özelliği nedir ?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Güzel bir gezi olmuş :) Hocam affınıza sığınarak soruyorum, o sarı çiçeklerin özelliği nedir ?
valla arkadaşım her otun mutlaka bişeylere faydasıvardır ama ben bunu sadece görsel açıdan vitrinde dursun idyeydi çünkü hem doğal hemde hiç renk solmuyor
altın otu

http://www.uzmantv.com/altin-otu-cayinin-faydalari-nelerdir
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Abi yine güzel bir gezi ve çok harika fotolar.

Allah yolunu açık etsin..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
amma çok eken olmuş seni osman bey,,,
acaba siz kimleri ekiniz de bu duruma düştünüz,,,
o araç geçen hafta kaza yapmıştı 5 kişilik bir aileye mezar olmuştu seydişehirden gelen yanlış hatırlamıyorsam,,,
tekeriniz düz bassın hayırlı yolculuklar
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
93
çok güzel yerler tekerinize sağlık
fotolar bir harika paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Böbrek taşında ve kadın hastalıklarında çok büyük faydası var ben aktarım eğer birdaha ihtiyacınız olursa haber verin ben size istediğiniz kadar gönderirim ÜCRETSİZ
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Açmayın kardeşim şöyle konular, geziler. Hiç aklımda olmayan bi 250cc cross aldıracaksınız motoru sattırıp :)
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Gezi güzel,sunum bi harika. Elinize yüreğinize sağlık.Paylasımlarınızın devamını diliyoruz saygılar.. :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Tekerine sağlık güzel gezi olmuş. Paylaşımda cok guzel Teşekkürler.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sertifikalı tarım kredi tohumu gibi olmuşsunuz amma ekeniniz olmuş maşallah :mrgreen: Tekerinize sağlık güzel bir gezi :cat: Biraz kır havası aldık sayenizde sağolun :rendeer:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
yapılan yorumların kölesiyim :) hepinize sonsuz teşekkürler:thumleft:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bu çicek neye iyi geliyorda o kadar yol teptiniz keşke onu da yazaydınız. Valla onu daha çok merak ettim.Çay, çorba, yemek işin sırrı nedir :p
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
gönül ne çay ister ne kahve gönül bir arkadaş bir dost ister bu ot bahane :) solmuyor sadece vitrinde süs
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
sayın Ali osman bey,ne iş yapıyorsunuz bilmiyorum,ama fotoğraf çekmeyi çok iyi bildiğinizden eminim! bu kareler bir harika ,keşke oraları görmek bizede nasip olsa,bu karelere bakılmaz yaşanır,keşke oralarda yaşasaydım,birde düşünüyorum,oralarda yaşarsak buralardaki güzellikleri göremezdim,bize bu güzellikleri yaşattığın için çok teşekkürler saygılar sayın abim...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
keşke oraları görmek bizede nasip olsa,bu karelere bakılmaz yaşanır,keşke oralarda yaşasaydım,birde düşünüyorum,oralarda yaşarsak buralardaki güzellikleri göremezdim,.
dünya küçük mesut bey .inşallah birgün sen buraları biz oraları görürüz .saygılar benden
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
güzel gezi olmuş.
bence arkadaşımız o otu oralarda aramaktan ziyade dağları, çeşmeleri, ormanları, bayırları vs özlemiş. ot bahanesi olmuş bence de iyi olmuş. tekerin düz bassın. toprakla asfaltla yakından tanışma inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst