bir ninja 250r ancak bu kadar zorlanabilir.

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
http://www.youtube.com/watch?v=Qr8sHauu_3A
600 cc 1000 cc neysede ,250 lik bir motorun bu kadar zor koşullar altında devamlı zorlanması piste sokulması beni hayretler içinde bıraktı. motorun canı ancak bu kadar alınır. bu zor koşullar altında kol kırank kesmiyorsa helal derim.:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ninja race cup dıyor neden zorlamasın ayrıca zorlansa ne olur ınsanmı bu canımı acıcak adamlar yarısıyor..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
yarış yapabilecek kadar dayanıklı olması şaşırttı sonuçta 250 cc normal güçler 22 hp iken 33 hp üretmek ve bu gücü kullanırken kırank yada başka sorun çıkartmaması güzel dedim
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bu motorları zaten sıkıştırılmak üzere üretiyorlar. Alan adam da sıkıştırmak için alıyor.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
yarış yapabilecek kadar dayanıklı olması şaşırttı sonuçta 250 cc normal güçler 22 hp iken 33 hp üretmek ve bu gücü kullanırken kırank yada başka sorun çıkartmaması güzel dedim

250cc'den 33 HP sıradan bir rakam. Honda'nın 20 yıl önce sattığı 4 silindirli CBR250RR'lar 50HP üretiyordu, KTM'in tek silindir 250 SX-F'i çift silindir Ninja'dan çok daha güçlü. 250cc spor bir motor için 33 HP sıradan bir rakam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst