- Katılım
- 9 Tem 2009
- Mesajlar
- 27
ruhsat kayıp oldugu için mecburi vize yaptırıcam ama 3gündür eksikleri tamamlayamadım oraya git buraya git şunu al bunu yap...off off......
Ruhsat kayıpsa bi arkadaşın başına gelen sizinde başınıza gelebilir.
Tüvtürk önceki muayeneyi karayollarının muayenesini (eğer varsa tabi) ekranlarında göremediği için motorun trafiğe çıkışından itibaren hiç muayene yapılmamış gibi kabul ediyor ve aylık %5 gecikme faiziyle birlikte ücret talep ediyor. Arkadaş 67 lira olan muayene ücretini 130 TL olarak ödedi (önceki muayeneyi yaptırdığını kanıtlayamadı.)