Bir Muayene Hikayesi (tüvturk)

Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
27
ruhsat kayıp oldugu için mecburi vize yaptırıcam ama 3gündür eksikleri tamamlayamadım oraya git buraya git şunu al bunu yap...off off......

Ruhsat kayıpsa bi arkadaşın başına gelen sizinde başınıza gelebilir.
Tüvtürk önceki muayeneyi karayollarının muayenesini (eğer varsa tabi) ekranlarında göremediği için motorun trafiğe çıkışından itibaren hiç muayene yapılmamış gibi kabul ediyor ve aylık %5 gecikme faiziyle birlikte ücret talep ediyor. Arkadaş 67 lira olan muayene ücretini 130 TL olarak ödedi (önceki muayeneyi yaptırdığını kanıtlayamadı.)
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
evet yeni sistemde o sekilde. daha onceleri bu ceza olayı geldiğinde insnlar rhsatı yırtıp cezasız vize yaptı. bunu onlemk amaçlı boyle bi karar alındı. ben 150 lıra odedim. motoskletn modeline gore değişiyor..
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
randevulu sisteme geçildi , bizati projenin içinde olduğum için biliyorum.
İnternetten veya telefondan alabilirsiniz.
Gayet raha edersiniz . İstasyonların yoğunluğunuda ( randevulu olarak)
takip edebiliyorsunuz.
iyi günler.
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
118
KIsa farların durumu...

Benim motorda da kısa farların ayarını beğenmeyip hafif kusurlu yazmışlardı, kime sorduysam bu şekilde geçmiş, motosikletler için standart hafif kusur olmaya mı başladı acaba. Birde benim motorda plaka aydınlatmasının yeri yanlış dediler(?), anlamadım ya neyse.

Başka bir konu ise burada çalışan arkadaşların ( hepsinin değil tabiki bir kaçının) kabadayı vari tutumları, eller yanlara açık her an kanatlanıp uçmaya hazır, müşteriyi azarlamalar... Bana da benim le alakası olmayan kişi "çek şu motoru" diye yüksek tondan konuştu, bende aynı tonda nasıl konuşuyosun arkadaşım diye cevap verince ortam biraz gerildi, duyduğuma göre bu tür durumlarda şikayet mekanizmasını TUVTÜRK iyi işletiyomuş ama o anki sinirle şikayet etmeyi düşündüğüm o kişiyi motoruma binipte evime doğru yol alınca unuttum gitti, şimdi aklıma tekrar geldi de yazdım Sonrada vicdan yaptım biranlık sinir için birinin belkide ekmeğiyle oynamak abartılı tavır olur diye düşünmeye başladım.

Bu tip problem yaşayan yada gözlemleyen varmı varsa kişisel olarak isim bazında değilşde daha genel bir uyarı yazısı mantıklı olurmu?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun görevli test amaçlı mı bindi yoksa keyfine mi genelde pek test edebilcek adam olmaz bu yerlerde.

vakit olmaz ayrı konu.. ama her istasyonda test sürüşü yapan/yapabilecek olan en az bir uzman var (en azından vardı) merak etme :)
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
118
Alttada açıklaması var

Yanlış biliyorsun. Muayene içinde temiz kağıdı alıyorsun. İnternette istenen evraklar kısmına bakabilirsin.

Temiz kağıdını , almak şu şekilde şart değil eğer vergi borcun yoksa gerek yok. Onuda gelirler.gov.tr ' den bakabiliyorsun, eğer vergini yatırmış olmana rağmen bu internet adresinden kontrol ettiğinde borcun gözüküyorsa işte ozaman vergi dairesine gidip durumu düzelttirip bu kağıdı alman gerekiyor yada vergi borcunu muayenenden 1 gün öncesinde internetten felan yatırmışsan sisteme geç girdiği için sıkıntı oluşturabiliyor.

Muayeneye gittiğinde zaten onların önündeki bilgisayardan gerekli kontrolleri yapıyorlar.
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
84
Hayırlı olsun.mayene rahat geçmiş.Motorların muayene süresi 2yıl galiba.Ben bu zamana kadar bandrollerini skortalarını hep aldım.Muayeneye hiç götürmedim...Benim skoterin kaportasında çizikler var.Geçeceğini sanmıyorum.
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
Hayırlı olsun.mayene rahat geçmiş.Motorların muayene süresi 2yıl galiba.Ben bu zamana kadar bandrollerini skortalarını hep aldım.Muayeneye hiç götürmedim...Benim skoterin kaportasında çizikler var.Geçeceğini sanmıyorum.

Sağol arkadaşım.Benimde depo yamuk ve benden önce giren bir motorun grenajlarından catlaklar vardı.sorun cıkmadan gecti.

İstasyonda küçük bir tabela var gerekli evraklar yazıyo 3 madde halinde.1. maddede vergi dairesinden borcu yoktur kağıdı gerekli diye yazıyodu.Ben ordan okuyup vergi dairesine gittim.tabi bakmadılar. insanın içine oturuyo...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst