- Katılım
- 26 Ağu 2015
- Mesajlar
- 507
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar Adım Abdurrahman...Yaklaşık 7 Yaşından Beri Araç Kullanıyorum ve Her Türlü Motorlu Araçlara İlgim ve İçini Dışını Sökme İçgüdüsü Vardır
16 Yıllık Araç Deneyimimden Sonra İstanbul Trafiğine Bir Soluk Olan 2 Tekerli Canavarları Tercih Etmeye Başladım
(Trafik Olmadığı Zaman Araba Tabi)Başlangıç Motoru Olarak Kendime Falcon Sharp 200'lük Motoru Tercih Ettim Gerek Fiyat Gerekse Özellikleri Bakımından(MultiMedya Sistemi-Sd Kart Girişi-Telefon Şarjı Gibi)Siz Değerli Forum Sakinlerinden Ve Tecrübeli Abilerimizden Feyz Almak İçin Buradayım..