Bir Motosiklet Tutkunu Daha Yetişiyor..

Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
Merhabalar Adım Abdurrahman...Yaklaşık 7 Yaşından Beri Araç Kullanıyorum ve Her Türlü Motorlu Araçlara İlgim ve İçini Dışını Sökme İçgüdüsü Vardır :) 16 Yıllık Araç Deneyimimden Sonra İstanbul Trafiğine Bir Soluk Olan 2 Tekerli Canavarları Tercih Etmeye Başladım :)(Trafik Olmadığı Zaman Araba Tabi)Başlangıç Motoru Olarak Kendime Falcon Sharp 200'lük Motoru Tercih Ettim Gerek Fiyat Gerekse Özellikleri Bakımından(MultiMedya Sistemi-Sd Kart Girişi-Telefon Şarjı Gibi)Siz Değerli Forum Sakinlerinden Ve Tecrübeli Abilerimizden Feyz Almak İçin Buradayım..
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
Tesekkur ederim cumlemizin insAllah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

hoş geldin dostum güzel motor bir ara bende baktım ona ama bu boy meselesi işte :)

Motorun torkundan cok memnunum..cin mali tabiri yapismis bu tarz motorlara fakat ben pek onemsemiyorum bu tabirleri.boy derken ? Ben 1.85 boyundayim sikinti pek yasamiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst