Bir Motosiklet.net Klasiği

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
Evet Sevgili
Abilerim,Ablalarım,Kardeşlerim bildiginiz üzere 2 hafta önce kask arıyordum.
Saolsun Sinan Abi(Harbitürk) kaskını bana makul bı fıyata sattı.(120 YTL)
Gerçek sıfır fıyatı KDV dahil 270 YTL saolsun Sinan Abi bana iyi bir fiyata verdi.(nede olsa ögrenci adamız)
Bu siteyi kurana,yönetene,katılımcılara gercekten cok tesekkur ederım ozellıkle Sinan Abiye
Aldıgım Kaskın markası AİROH PR2000 sımdı kaska modıfıye yapıyorum
En yakın zamanda Resimlerini Ekliyecegim Kaskın
Saolun Motosiklet.net üyeleri
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun gule gule kullan inşallah
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
paylaşmak insanlığın gereğidir.... hayırlı olsun :) asfalt görmez inşallah...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
inşallah gormez ve dizligini satmak ısteyen varsa o konuyada sıcagım
kaska aynalı fılm ve ustundekı sıyah yerı yesıl vede yesıl yapıstırmalar
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan. kaska modifiye konusunu anlamadım ama..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
abi bole cok sade oldugu ıcın kask yapıstırma ve boyama yapıcam vs.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaska zarar verebilirsin. yapıştıracağın çoğu şey kaskın ömründen yer..
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
hayırlı olsun iyi günlerde kullan.bende airoh tr 1 modelini almayı düşünüyorum ama elimde 3 tane kask var.en az ikisini satmam lazım.yoksa ev kasktan geçilmeyecek.:cherry:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
saol abıcım bu arada montunu yada dızlıgını yada her ıkısını satmak ısteyen var mı?

hayırlı olsun iyi günlerde kullan.bende airoh tr 1 modelini almayı düşünüyorum ama elimde 3 tane kask var.en az ikisini satmam lazım.yoksa ev kasktan geçilmeyecek.:cherry:

hangı kasklar var abı elınde
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
kaskını güle güle kullan kardeşim. umarım hiç işe yaramak zorunda kalmak.
Bu arada elimde satmak istediğim bi mont var. Kasım 2007 de fuardan almıştım. güzel bi fiyata bırakırım sana. markası NIC. şu linkten inceleyebilirsin istersen.http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44529
eğer ilgilenirsen msn adresimden irtibata geçeriz.
bende bi mont beğendim revit ama bunu satmadan zor :S
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
kaska modifiye olmaz haberin olsun !!

Aynen katılıyorum, kaskların en dış tabakası darbe emici özelliği olan bir maddeden yapılmıştır. Yapıştıracağın çıkartmalar kaskın özelliğini bozabilir.
İlla kaskı modifiye edeyim diyorsan, 20 YTL ye bi kask al, ona yapıştır çıkartmalarını. Süs diye dursun kenarda.
Kaska modifiye olmaz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Evet Sevgili
Abilerim,Ablalarım,Kardeşlerim bildiginiz üzere 2 hafta önce kask arıyordum.
Saolsun Sinan Abi(Harbitürk) kaskını bana makul bı fıyata sattı.(120 YTL)
Gerçek sıfır fıyatı KDV dahil 270 YTL saolsun Sinan Abi bana iyi bir fiyata verdi.(nede olsa ögrenci adamız)
Bu siteyi kurana,yönetene,katılımcılara gercekten cok tesekkur ederım ozellıkle Sinan Abiye
Aldıgım Kaskın markası AİROH PR2000 sımdı kaska modıfıye yapıyorum
En yakın zamanda Resimlerini Ekliyecegim Kaskın
Saolun Motosiklet.net üyeleri

Kadirciğim kaskın tekrar hayırlı olsun güle güle kullan

( bu arada 110 ytl ye sattım ) :queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kask modifiyesidiye birşey olurmu?..Kanımca olmaz....

Bilinçsizce yapılan boya veya yapıştırmalar kaskın darbeleri
emme özelliğinde deformelere yol açar...

Peki basit bir şekilde çizilmiş kaskı ne yapmalı?..Biraz sabır ve çabayla
üstesinden gelinebilir bence....

Eğer kullandığınız kask kaliteli ise (ki ,öyle olmalı) firmaya ulaşıp bir şekilde
boya yaptırabilirsiniz.....

Garanti kapsamında yazılı olan kullanıcı hatalarından kaynaklanan durumlar
bunu yaptırmanıza sebeptir kanımca....Biraz saçma
gibi görünsede gerçek olan budur....Ve bunu talep etme hakkınız var...

Dipnot:Tabi firma tarafından ücret talep edilebilirler.

Yanlışım varsa düzeltilebilinir ayrıca...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst