Bir motosiklet filmi meraklısına

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Bütün motorcu arkadaşlara hayırlı sabahlar...Sabah sabah ne filmi demeyin bana... Erkenden kalkıp SUPERCROSS adlı Amerika'da yapılan motocross yarışlarının anlatıldığı filmi izledim... Çok keyif aldım. Daha önce de BIKERBOYZ ve THORK filmleriyle ilgil topiklerde muhabbet olmuştu. Umarım seyredersiniz. Belki izleyen arkadaşlar da vardır. Benim gibi motora yeni heveslenmiş meraklıların izlemesi gerek diye düşünüyorum. Bir anlamda görsel eğitim oluyor... Saygılar... :rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
bikerboyz ve thork filmlerini izledim tavsiyene uyacağım ve supercross filminide izleyeceğim tşk önerin için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst