- Katılım
- 18 Eyl 2005
- Mesajlar
- 267
- Konu Yazar
- #1
Bütün motorcu arkadaşlara hayırlı sabahlar...Sabah sabah ne filmi demeyin bana... Erkenden kalkıp SUPERCROSS adlı Amerika'da yapılan motocross yarışlarının anlatıldığı filmi izledim... Çok keyif aldım. Daha önce de BIKERBOYZ ve THORK filmleriyle ilgil topiklerde muhabbet olmuştu. Umarım seyredersiniz. Belki izleyen arkadaşlar da vardır. Benim gibi motora yeni heveslenmiş meraklıların izlemesi gerek diye düşünüyorum. Bir anlamda görsel eğitim oluyor... Saygılar... :rendeer: