Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
slm,
arkadaslar 2004 yazinda Gebze -Istanbul otoyolunda, BMW K1200 RS ile geyik olmasada köpekle karsilastim! küt küt ve hersey bitti! Ben mümkün diyorum!
slm,
arkadaslar 2004 yazinda Gebze -Istanbul otoyolunda, BMW K1200 RS ile geyik olmasada köpekle karsilastim! küt küt ve hersey bitti! Ben mümkün diyorum!
Video'nun altındaki yorumlara bakılırsa birkaç kişi bunun avcıların kullandığı "yapay geyik" olabileceğini belirtmiş... Bana kalırsa da bunun gerçek bir geyikten ziyade yapay birşey olabileceğini düşünüyorum...