bir motorun bunu yapması mümkün mü?

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bunu motor yapmadı ki...Sürücünün soğukkanlılığı engelledi düşmesini....Birda şans faktörü var tabi....
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
fakat geyik biraz görünmez türden bişe heralde...:p çok silik bi şekilde görünüyor..
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ben de geyik falan göremedim.
eğer bunu yapan bi geyikse neden yaptığını da araştırmak lazım:)
kimbilir altından neler çıkacak
kaza mı intahar mı ?
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
adam iyi kurtardı ama geyik için aynı şeyi söyleyemeyeceğim:pale:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
99
mümkü

slm,
arkadaslar 2004 yazinda Gebze -Istanbul otoyolunda, BMW K1200 RS ile geyik olmasada köpekle karsilastim! küt küt ve hersey bitti! Ben mümkün diyorum!
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
muRRat

Tekrar hoşgeldin abi foruma....

Video'nun altındaki yorumlara bakılırsa birkaç kişi bunun avcıların kullandığı "yapay geyik" olabileceğini belirtmiş... Bana kalırsa da bunun gerçek bir geyikten ziyade yapay birşey olabileceğini düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst