- Konu Yazar
- #1
uzun süredir siteye üyeyim çeşitli arkadaşlarla değişik konuları konuştuk tartık arkadaşlar sorularıma cevaplar verdiler yardımcıı olmaya çalıştılar hepsine teşekkür ediyorum tekrar uzun süre cbr 125 i düşündüm defalarca honda bayii ne gittim neredeyse alıyordum. ama bu cüssenin yanında gerçekten oyuncak gibi kalıyor. :queen: 500 - 600 cc bi motor bulamadım daha doğrusu buldum ama hep nakit isyiorlar
r:
r:
r:
benim nakitim yok
r:
r:
almayayım mı?
almalıyım :cat: ama nasıl?
arkadaşlar artık yemek falan yiyemiyorum bırakın uykuları nasıl bir yol bulsam da alsam diyorum. ama bulamıyorum. ya NEDEN VADELİ VERMEZLER O MOTORLARI YAA :salut:
keeway 150 alayım diyorum. ama istemeye istemeye bineceğimden dolayı almıyorum. gerçi en son en en en en en son çarem ama
bana 2 el vadeli 500-600 cc bi makina alabileceğim bir yer söyleyin karsta bile olsa ki ben istanbuldayım giderim :bounce:
şimdi bazı arkadaşlar düşük cc ile başla falan diyecekler ama eğer benim ölümüm motordan olacaksa değil binerken, yürürken bi motor çarpar ölürüm yada sakat kalırım (Allah vermesin)o yüzden o konuya girmeden
bana vadeli 500-600 race alabileceğim bir bayii bir yer önerirseniz çooooook sevinirim.
benim nakitim yok
almayayım mı?
almalıyım :cat: ama nasıl?
arkadaşlar artık yemek falan yiyemiyorum bırakın uykuları nasıl bir yol bulsam da alsam diyorum. ama bulamıyorum. ya NEDEN VADELİ VERMEZLER O MOTORLARI YAA :salut:
keeway 150 alayım diyorum. ama istemeye istemeye bineceğimden dolayı almıyorum. gerçi en son en en en en en son çarem ama
bana 2 el vadeli 500-600 cc bi makina alabileceğim bir yer söyleyin karsta bile olsa ki ben istanbuldayım giderim :bounce:
şimdi bazı arkadaşlar düşük cc ile başla falan diyecekler ama eğer benim ölümüm motordan olacaksa değil binerken, yürürken bi motor çarpar ölürüm yada sakat kalırım (Allah vermesin)o yüzden o konuya girmeden
bana vadeli 500-600 race alabileceğim bir bayii bir yer önerirseniz çooooook sevinirim.