bır kaza gecırdıgım ıcın bılgılerınıze ıhtıyacım var

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun hayat motosiklet den ibaret değil eminin çok çok daha güzel ugraşlar bulursun biz sağlamlar bile motoru nasıl bırakırızı düşünüyoruz senin yazdıklarını okuyunca hiç binmek gelmiyor çıkcası.Millet cidden çok cahil hzuzurla motora binimeiyoruz
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Kardeşim öncelikle büyük geçmiş olsun, yapman gereken ilk iş bugüne kadar hastahanede yapmış olduğun masrafların faturalarını toparla,daha sonra tuttuğunu koparan bir avukat ile anlaş, daha sonra maddi manevi tazminat davası aç , ayrıca asla şikayetinden geri cayma, bu salak şöförler yüzünden çok arkadaşımı kaybettim, onların çok ağır cezalandırılmasını istiyorum, ve sonrasında şükret ki hala hayattasın, ama davandan kesinlikle dönme, saygılarımla...
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmis olsun.ALLAH (c.c) acil şifalar versin.
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
17 yaşında biri olarak çok üzüldüm.İNŞALLAH ALLAH bol şifalar verir ayakta 2 kırık :( ama şükretmek lazım dahada kötü olabilirdi.Felç bile olabilirdin kawa yı passatı boşver onlar geri gelir onları düşünme abi şuan bütün ilgi sırası bacağında
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
çok geçmiş olsun kardeş allah yardımcın ve acil şifalar versin morelini ne kadar iyi tutarsan o kadar çabuk iyileşirsin tekrar 2 teker ile kavuşman ümidiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst