Kardeşim öncelikle büyük geçmiş olsun, yapman gereken ilk iş bugüne kadar hastahanede yapmış olduğun masrafların faturalarını toparla,daha sonra tuttuğunu koparan bir avukat ile anlaş, daha sonra maddi manevi tazminat davası aç , ayrıca asla şikayetinden geri cayma, bu salak şöförler yüzünden çok arkadaşımı kaybettim, onların çok ağır cezalandırılmasını istiyorum, ve sonrasında şükret ki hala hayattasın, ama davandan kesinlikle dönme, saygılarımla...