- Konu Yazar
- #1
merhaba saygıdeğer abilerim, ablalarım, kardeşlerim. adım bora, üniversite öğrencisiyim. izmirde yaşıyorum, 18 yaşındayım
motosiklet.net camiasına küçüklüğümden beri aşinayım, bu sefer sizlerin arasına katılayım dedim. biraz kendim hakkımda bilgi vereyim; motor tutkunuyum
9-10 lu yaşlarımdan beri motor aşkıyla büyüdüm. küçükken hep araba değil motor oyuncaklarım vardı. babam gidip honda nın mağazalarından maket motorlar alırdı. bu çocukluktan düştüğüm aşk durumundan büyüyünce kurtulamadım. arabalar hiç ilgimi çekmiyor, motorcu olmayanlarda beni anlamıyor. ailem de buna dahil. motor almama kesinkes izin vermiyorlar, babamın gençliğinde yaptığı kaza, kısa bir zaman önce motor kazası yüzünden kaybettiğimiz bir yakınımız, ve haliyle bu konuda aşırı korumacı olan bir anne
ama ben kendimi biliyorum, ben hız değil rüzgar tutkunuyum. artçı olarak arkada oturan ve bu durumdan dünyalar kadar zevk alan görmedim kendim dışında. herkes kıçının ağrısından şikayetçi, ben durumdan memnun
ailemin beni korumak istemeleri ya da motora karşı önyargıları konularında elbette ki haklılar. ama benimde motordan vazgeçmeyeceğimi biliyorlar. ailecek izmirliyiz lakin ailem istanbulda. kendim izmirde öğrenci evimde yaşıyorum ve geçinmek için çalışıyorum. yazın ise kafama koydum, 3-4 ay boyunca afedersiniz köppekler gibi çalışıp motor alacağım kendi paramla. aileme zaten daha fazla yük olmak istemiyorum, ve onlardan herhangi bir yardım beklemiyorum. eğer bu benim amacımsa bunu kendim gerçekleştireceğim. burada anlattım işte böyle böyle motorcuyum ezelden falan diye lakin motor sürme tecrübem neredeyse yok
ilk motorla tanışmam ilkokul 3 gibi falan olmuştu. babamın çalıştığı şirketteki bir arkadaşının motoru vardı. bende tabi istekli bir şekilde motora atladım, motor çalışır durumda. e izmir sıcağı tabi altta şort basıyorumda basıyorum gaza. sonra bacaklarda hafif bi sıcaklık hafif bi hanma hissi, dedim hava sıcak ya ondandır. kısa bir süre sonra bacağım resmen alev aldı motordan zıpladım. bir de baktım meğer bacağımı egzoza yapıştırmışım
ben orada acı çekerken babam dahil herkesin gülmesi cabası
motorla ilk ufak çaplı kazamı bu şekil yaşadım
bunun dışında bir kaç sürme denemelerim oldu, bu kadar. motor konusunda ise 2 favorim var naked ve cruiser motorlar. şu an kafamda 3 motor var ktm duke 200, hyosung gv250 ya da venox 250. gönlümden venox geçiyor ama diğer motorlarda çok hoşuma gidiyor. eğer yazın güzel para kazanabilirsem bunlardan birini (büyük olasılıkla venox'u) kısmetse almak istiyorum. param çıkışmazsa bir regal raptor alıp tekrar çalışana kadar kullanmak ve ardından satıp venox almak istiyorum. inanın senelerdir bıkmadan her gün türlü türlü motorların evden okula, oradan buraya şuraya videolarını izliyorum bıkmadan. sizlerin arasına katıldığım için cidden mutluyum, ve inşallah aranıza yazın bir venoxla gelirim
sizlerin arasında okuyup daha iyi bir sürücü, motor konusunda daha bilgili bir sürücü olmak istiyorum. belki burada dokuzeylülde okuyan bir arkadaş çıkar tutar kolumdan motosiklet ve detaylarını öğretir, ya da izmirden bir abim/ablam çıkar tanışırız çay içeriz beni her türlü konu hakkında bilgilendirir. bunu çok isterim
tanıştığıma memnun oldum 