Bir kardeşinizden selamlar

Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
0
merhaba saygıdeğer abilerim, ablalarım, kardeşlerim. adım bora, üniversite öğrencisiyim. izmirde yaşıyorum, 18 yaşındayım ☺️ motosiklet.net camiasına küçüklüğümden beri aşinayım, bu sefer sizlerin arasına katılayım dedim. biraz kendim hakkımda bilgi vereyim; motor tutkunuyum :p 9-10 lu yaşlarımdan beri motor aşkıyla büyüdüm. küçükken hep araba değil motor oyuncaklarım vardı. babam gidip honda nın mağazalarından maket motorlar alırdı. bu çocukluktan düştüğüm aşk durumundan büyüyünce kurtulamadım. arabalar hiç ilgimi çekmiyor, motorcu olmayanlarda beni anlamıyor. ailem de buna dahil. motor almama kesinkes izin vermiyorlar, babamın gençliğinde yaptığı kaza, kısa bir zaman önce motor kazası yüzünden kaybettiğimiz bir yakınımız, ve haliyle bu konuda aşırı korumacı olan bir anne :) ama ben kendimi biliyorum, ben hız değil rüzgar tutkunuyum. artçı olarak arkada oturan ve bu durumdan dünyalar kadar zevk alan görmedim kendim dışında. herkes kıçının ağrısından şikayetçi, ben durumdan memnun :) ailemin beni korumak istemeleri ya da motora karşı önyargıları konularında elbette ki haklılar. ama benimde motordan vazgeçmeyeceğimi biliyorlar. ailecek izmirliyiz lakin ailem istanbulda. kendim izmirde öğrenci evimde yaşıyorum ve geçinmek için çalışıyorum. yazın ise kafama koydum, 3-4 ay boyunca afedersiniz köppekler gibi çalışıp motor alacağım kendi paramla. aileme zaten daha fazla yük olmak istemiyorum, ve onlardan herhangi bir yardım beklemiyorum. eğer bu benim amacımsa bunu kendim gerçekleştireceğim. burada anlattım işte böyle böyle motorcuyum ezelden falan diye lakin motor sürme tecrübem neredeyse yok :) ilk motorla tanışmam ilkokul 3 gibi falan olmuştu. babamın çalıştığı şirketteki bir arkadaşının motoru vardı. bende tabi istekli bir şekilde motora atladım, motor çalışır durumda. e izmir sıcağı tabi altta şort basıyorumda basıyorum gaza. sonra bacaklarda hafif bi sıcaklık hafif bi hanma hissi, dedim hava sıcak ya ondandır. kısa bir süre sonra bacağım resmen alev aldı motordan zıpladım. bir de baktım meğer bacağımı egzoza yapıştırmışım :) ben orada acı çekerken babam dahil herkesin gülmesi cabası :D motorla ilk ufak çaplı kazamı bu şekil yaşadım :) bunun dışında bir kaç sürme denemelerim oldu, bu kadar. motor konusunda ise 2 favorim var naked ve cruiser motorlar. şu an kafamda 3 motor var ktm duke 200, hyosung gv250 ya da venox 250. gönlümden venox geçiyor ama diğer motorlarda çok hoşuma gidiyor. eğer yazın güzel para kazanabilirsem bunlardan birini (büyük olasılıkla venox'u) kısmetse almak istiyorum. param çıkışmazsa bir regal raptor alıp tekrar çalışana kadar kullanmak ve ardından satıp venox almak istiyorum. inanın senelerdir bıkmadan her gün türlü türlü motorların evden okula, oradan buraya şuraya videolarını izliyorum bıkmadan. sizlerin arasına katıldığım için cidden mutluyum, ve inşallah aranıza yazın bir venoxla gelirim :) sizlerin arasında okuyup daha iyi bir sürücü, motor konusunda daha bilgili bir sürücü olmak istiyorum. belki burada dokuzeylülde okuyan bir arkadaş çıkar tutar kolumdan motosiklet ve detaylarını öğretir, ya da izmirden bir abim/ablam çıkar tanışırız çay içeriz beni her türlü konu hakkında bilgilendirir. bunu çok isterim :) tanıştığıma memnun oldum :)
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Reyiz hosgeldin,ekipman veya motorsiklet hakkinda her turlu sorunu yanitlamak isterim. Bilmiyosamda arastirip ortaya biseyler cikartabilirim. Aklinda bulunsun. Gorusmek uzere :)
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
0
O değilde hayatını mı Anlattın naptın.? :)

hocam biriyle tanışmadan önce kendin hakkında bilgi verirsin ya, e bende konuşmayı çok seven bir insanım, sonuç bu oldu :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

Reyiz hosgeldin,ekipman veya motorsiklet hakkinda her turlu sorunu yanitlamak isterim. Bilmiyosamda arastirip ortaya biseyler cikartabilirim. Aklinda bulunsun. Gorusmek uzere :)

merhaba üstad hoşbuldum :) seve seve yardım alırım, izmirden misin?
 
Katılım
4 Kas 2015
Mesajlar
26
Dokuzeyluldeyim bende gezdireyim arada istiyosan :D saka bi yana her turlu yardimci olmaya calisirim
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
26
merhabalar hocam mesajı yeni görüyorum kusura bakma hoş buldum :)

Dokuzeyluldeyim bende gezdireyim arada istiyosan :D saka bi yana her turlu yardimci olmaya calisirim

Selam arkadaşlar. Dokuz Eylül Üniversitesi Motosiklet Kulübü Deu Süvarileri'nin şu anki başkan yardımcısıyım. Güzel bir topluluğuz. 100ü aşkın üyemiz var. Aktif yaklaşık 50 motorlu üyemiz var. Sizleri aramızda görmek isteriz. Facebooktan deu suvarileri diye aratırsanız kapalı bir gurubumuz var. İstek yollarsanız yoplantı etkinliklerini görebilirsiniz. İyi akşamlar
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
0
Dokuzeyluldeyim bende gezdireyim arada istiyosan :D saka bi yana her turlu yardimci olmaya calisirim

sağollasın hocam, şakası bile güzel ben seve seve gezerim :D

Hoşgeldin kardeşim.

hoş buldum üstad :)

Yok be baskan. Ününü cok duydum ama ugrama şansim pek olmadi. Bir kere gelebildim sadece,oda iş icindi :) istanbula beklerim gelirsen :)

gelirim yav gelmem mi :) büyükçekmece beykikdüzü taraflarında oluyorum genelde geldiğim zamanlar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
hoşgeldin :) gayet samimi içten yazmışsın hikayeni. ktm200 yaşına yakışır aslında..
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
0
sevgi arkadaşlar merhaba! gerek aile problemleri gerek öğrenci evi problemleri bayadır motora ve motosiklet.net e gerekli ilgiyi veremiyordum. şu zamanlar ciddi anlamda motor kullanma istediğim tavan yaptığı zamanlar. yazın işimi bile ayarladım yaklaşık 3.5 ay çalışıp sonunda istediğim motora kavuşacağım :) lakin ilk mesajımda belirttiğim gibi motor tecrübem teorik olarak olsa bile pratik olarak neredeyse hiç yok. elbet kimseden motorunu sırf bana öğretebilmesi için beni bindirmesini isteyemem, lakin belki aranızda benim yaşadığım zorlukları yaşamış bir dost/abi/abla vardır. izmir'de oturup bana motorun teorik kısmını pratiğe aktarmam için yardımcı olacak bir kişiye çok ihtiyaç duyuyorum şu sıralar. çünkü yetiştiğim ortamda hiç motor kullanan yoktu, bu yüzden bana motor kullanmayı öğretecek bir çevremde yoktu. izmir'den bir öğrenci aynı zamanda deliler gibi motor tutkunu olan kardeşinizin size işi düştü, sizden yardım istiyor :) elimden tutarsanız çok mutlu olurum. teşekkür ederim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst