OGLUMVE BEN Katılım 8 Şub 2008 Mesajlar 14,836 16 Ara 2008 #41 emin_arikoglu' Alıntı: istanbulun en sevdiğim zamanı.. sağolasın fıratcım Genişletmek için tıkla ... şindi istanbulda olmak vardı dediğini duyar gibiyim emincim:rendeer::rendeer::rendeer:
emin_arikoglu' Alıntı: istanbulun en sevdiğim zamanı.. sağolasın fıratcım Genişletmek için tıkla ... şindi istanbulda olmak vardı dediğini duyar gibiyim emincim:rendeer::rendeer::rendeer:
celikgürsel1 Katılım 18 Eyl 2008 Mesajlar 850 16 Ara 2008 #43 arkadaşım gerçekten istanbul çok güzel bir şehir.fotograflarda bir harika olmuş. ellerine saglık.
CBR-125 Katılım 9 Haz 2008 Mesajlar 680 16 Ara 2008 #44 Kardeşim niye böyle şeyleri yalnız yapıyorsunnnn Aaaa Ayıp amaa dimiii
Su Silahı Katılım 24 Eki 2006 Mesajlar 712 16 Ara 2008 #45 Fotolar çok güzel kütük. Ne gezi olmuş ama. İmrendim...
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 3 Ocak 2009 #48 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Sayende İstanbul'da bir tur attık, bizi gezdirdiğin için yüreğine sağlık kardeşim::cheeeeer
hovarda35 Katılım 28 Tem 2008 Mesajlar 10 3 Ocak 2009 #49 Süper Ya Yaz Gelse De Doya Doya Binsek HAKİKATEN NİYE YALNIZ GEZİYORSUN YAW
O onuray Katılım 17 Nis 2007 Mesajlar 536 3 Ocak 2009 #50 Çok güzel fotolar.Keşke bizde de olsa da hanımla gitsek