Bir Ilgaz turu da benden

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
6
Bostan köyü uzaktan fotosu TABLO gibi duruyor orman içerisinde kafa dinleyecek bir yere benziyor. ERDO2002 arkadaşımızın sorduğu 650gs için neyini sorduğunu tam anlayamadım ancak bir yıl kadar sıfır alıp kullandım ;yakıt ,kısa mesafe kullanımından ve arazi şartları ağır olmayan yollarda memnun kaldım ancak ben uzun mesafe yol kattettiğimden satıp 1200 RT ALDIM.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
20
evvveettttt

bencede çok güzel gezi olmuş.O BMW F650GS si olan insan memnunmu acaba :) Merak ediyorum o motoruda :)

dostum gercekten de cok memnunum ben, kullanimi cok kolay, cok rahat, butun kumandalar yumusacik, 550 600 km bir gunde yapmistim sele hic yormadi, basarsan 180 cok rahat yapar, benim ortalama hizim 120 civaridir. cok konforludur, tavsiye ederim. yakit dersen koklar gider :) soruldu diye fisleri taradim, 420 km yi 15.26 lt ile yapmisim :)) sen hesabini yap artik, hiz da oole 90 moksan degil ustelik

Sevgili dostlar; yurdumun güzel bir köşesinden, ne kadar hoş bir anı.Tüm bunları bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler.
sselimm arkadaşımın serzenişine hak veriyorum,ne yazıkki ileri yaş gençleri olarak:p sitede % 5 gibi bir çoğunluktayız.Düşük yaş genç grupları:mrgreen: sanırım daha çok kendi akranlarını tercih ettiklerinden ilgisiz kalıyoruz...

biz de genciz, :bounce: bizde gezeriz :queen: boyle gec baslayabildigim icin pismanim ama artik bundan sonra yollardayiz iisallah...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst