- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 6
Bostan köyü uzaktan fotosu TABLO gibi duruyor orman içerisinde kafa dinleyecek bir yere benziyor. ERDO2002 arkadaşımızın sorduğu 650gs için neyini sorduğunu tam anlayamadım ancak bir yıl kadar sıfır alıp kullandım ;yakıt ,kısa mesafe kullanımından ve arazi şartları ağır olmayan yollarda memnun kaldım ancak ben uzun mesafe yol kattettiğimden satıp 1200 RT ALDIM.
Son düzenleme: