- Katılım
- 8 Haz 2010
- Mesajlar
- 245
valla çok güzel olmuş ellerine sağlık... sele hakkında yorum yapmayacam
zevkler ve renkler tartışılmaz... ancak şöyle bişey önereyim, jantların renginde bir sele kaplaması harika durur bence... güzel bir sarı uyumu yakalamışsın.... sele ile bunu devam ettirebilirsin... tüm sele sarı renk biraz batabilir, onu üzerinden sarı tribal çizgiler geçecek şekilde de yaptırabilirsin... photoshopla aram iyidir, dilersen özelden ulaş bana yardımcı olabilirim.

