Bir Honda CBR600f Modifiye Öyküsü...

Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
valla çok güzel olmuş ellerine sağlık... sele hakkında yorum yapmayacam :D zevkler ve renkler tartışılmaz... ancak şöyle bişey önereyim, jantların renginde bir sele kaplaması harika durur bence... güzel bir sarı uyumu yakalamışsın.... sele ile bunu devam ettirebilirsin... tüm sele sarı renk biraz batabilir, onu üzerinden sarı tribal çizgiler geçecek şekilde de yaptırabilirsin... photoshopla aram iyidir, dilersen özelden ulaş bana yardımcı olabilirim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199

merhaba arkadaşlar. Ankara'da neredeyse devamlı yağmur yağıyor. ne 19 mayıs tatilinden ne haftasonundan her zamanki gibi bişey anlamadık ama yağmurda olsa çamur da olsa motora devam :) Allah sağlık verdiği müddetçe.
bu sabah motoru yıkatıp fotoğraf çekme fırsatı bulabildim sonunda. profesyonel bi makineyle olamadı yine ama son hali merak eden arkadaşları daha fazla bekletmek istemedim :

Motorun bu haline bayılıyorum :)



egzosun sesi iyice oturdu sanırım. alt devirler tok ve hırıltılı. 10bin ve üstü devir civarında ise yüksek ama rahatsız edici olmayan bi ses veriyor. two-brothers ilk kez kullandığım bi marka ama memnun kaldım.

imag0069ur.jpg

gömme sinyalleri de sevdim kullandıkça. grenaj üzerinde sanki küçük pırlanta taşlar gibi duruyor. umarım gün ışığında diğer sürücüler tarafından görünülürlükleri de iyidir :)

imag0071q.jpg


cam vidaları çok sivri :mrgreen: korkuyorum motorun başındayken biri düşüp bi tarafını batıracak diye. ayrıca brandayı da delmeye başladılar şimdiden. sanırım onları bi ara biraz traşlamam gerekecek:

imag0072u.jpg


imag0073n.jpg


imag0077p.jpg


şu panzotları bi şekilde karbon kaplamam lazım ama ne yapmam gerektiğine hala karar veremedim :silent:

imag0078c.jpg


imag0075sx.jpg


imag0076p.jpg


xenonlar ve ledler. aydınlatma inanılmaz iyi. ledler ise bence şık durdu :cat: :

imag0079r.jpg


her ne kadar motorun rengiyle doğrudan uyumlu olmasa da jant rengi seçimimden çok memnunun. motorun ağır havasını dağıttı daha spor daha neşeli bi hava verdiğini düşünüyorum. tek sorun devamlı temiz olmaları gerekmesi :) bıcı bıcıdan sonra altın gibi parlıyolar :)



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağlıcakla can sıhhatiyle kullan...
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
Harikaa mukemmel Allah nazardan, kazadan beladan saklasin :) Masallahh. :cat:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Hocam yerinizde olsam ilk olarak Led'leri söküp, İridyum ön cam alırdım,
Onun dışında Tank ped bece biraz uyumsuz olmuş, yine ben olsaydım tank pad,depo pad,gidon pad birlikte takım olarak almayı düşünürdüm.

Onun dışında çok iyi duruyor maşallah :)
Tabi bunlar benim fikrim zevkler renkler meselesi, En önemlisi kafanıza yatması :)
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
abi Allah kaza bela vermesin maşallah motorun çok güzel olmuş hele o ledler karizmayı uçurmuş bence süper olmuş ellerine emeğine sağlık abim
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Gitmiş güzelim yılan derisi sele kaplaması..olmadı ben alayım onu senden :)
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah

+1:rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
abiiiiiiiii sen beni krize sokuyosun :D Allah kaza bela vermesin abicim öncelikle...

1.eksoz
2.jantlar
3.manetler
4.cam ve vidaları
5.kadrannnn :)

bunlar sana kaca mal oldu abi :) çok özelse PM yolla :D
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
ya diğer topic'de de yazdım ama dayanamıyorum :D kadrandan ben de istiyorum ama nerden temin ettin onu? internette dolaştım baya bulamıyorum... bu arada sele konusunda sanırım baskılara dayanamadın? :) siyaha dönmüşsün bence daha hoş durmuş
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199

arkadaşlar çok teşekkür ederim iyi dileklerinizi için.

abiiiiiiiii sen beni krize sokuyosun :D Allah kaza bela vermesin abicim öncelikle...

1.eksoz
2.jantlar
3.manetler
4.cam ve vidaları
5.kadrannnn :)

bunlar sana kaca mal oldu abi :) çok özelse PM yolla :D

özel değil elbette :)
egzos 750 tl gibi maloldu ara borusu ile.
jantların boyası 150 tl. sökme takma işi ise tamamen ustanla senin aranda bi mesele. eğer garajın varsa kendinde sökebilirsin tabi. bi de lastikleri janttan ayırmak takarken de balans yaptırmak meselesi var o da yaklaşık 40 tl gibi.
manetler 125 tl
cam 100 tl
vidalar ebayden başka parçalarla birlikte aldım yaklaşık 15 dolar civarı kargoyla
kadran da 15 dolar gibi


ya diğer topic'de de yazdım ama dayanamıyorum :D kadrandan ben de istiyorum ama nerden temin ettin onu? internette dolaştım baya bulamıyorum... bu arada sele konusunda sanırım baskılara dayanamadın? :) siyaha dönmüşsün bence daha hoş durmuş
kadran ebayde var kanadalı bi satıcıda. ben ondan aldım ama geçen baktım bulamadım ben de. ama mutlaka vardır diye düşünüyorum ebayde. tekrar arayacağım. bu arada kadran sadece kalın bi kağıt. orjinal siyah zeminli kağıt çıkarılıp bu takılıyor. gösterge panelinde vs. değişiklik söz konusu değil.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst