araltı Katılım 12 Ocak 2006 Mesajlar 600 9 Mar 2006 Konu Yazar #1 Dün gece yine bir Fenerbahçe klasiği izledik... Bir Fenerbahçeli olarak artık bu derbiden sıkılmaya başladım sonuç hep aynı...:queen:
Dün gece yine bir Fenerbahçe klasiği izledik... Bir Fenerbahçeli olarak artık bu derbiden sıkılmaya başladım sonuç hep aynı...:queen:
Peril Katılım 1 Mar 2004 Mesajlar 1,261 9 Mar 2006 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. katılıyorum.hep lider hep lider nereye kadar dimi harikasın fenerim harikasın nobrem)
Eyong Süper Moderatör Yönetici Katılım 10 May 2005 Mesajlar 4,906 Motosikleti Harley Davidson Softail 107 9 Mar 2006 #3 Bir maç muhabbeti klasiği Futbol konusunda oldukça yeterli başlık ve geyik forumlarımızda mevcut, aratıp oradan devam edebiliriz. Her maçtan sonra bir başlık açamayız dimi? Not : Galatasaraylı değilim yanlış anlaşılmasın
Bir maç muhabbeti klasiği Futbol konusunda oldukça yeterli başlık ve geyik forumlarımızda mevcut, aratıp oradan devam edebiliriz. Her maçtan sonra bir başlık açamayız dimi? Not : Galatasaraylı değilim yanlış anlaşılmasın