Yahu ben artık Türkçe konuşmaktan utanıyorum, yeminle İngilizce öğrenip onu konuşacağım artık. Bu tepkim sadece buradaki arkadaşa değil diğerleri de var. Yeter ama bir dil bu kadar hor kullanılamaz.
Dilimize sahip çıkacak kimse yok mu?
ohooo olmaz mi?
coq var.![]()
Arkadaşlar Motoruma Birşey oldu motor da Kalkışyok gazı verdiginde boğuluyor sonra gidiyor neden kaynaklanıyor acama
Motorum: Arora Yiying 150T-10
Şimdiden Çoq Teşekkür Ederim..!!
Yok mu Kimse ??
Arkadaşlar Motoruma Birşey oldu motor da Kalkışyok gazı verdiginde boğuluyor sonra gidiyor neden kaynaklanıyor acama
Motorum: Arora Yiying 150T-10
Şimdiden Çoq Teşekkür Ederim..!!
Yok mu Kimse ??
Çoq Çok aynı şeyy
ben senin diline el atacağım