Bir El Atın Şuna...

Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
12
Arkadaşlar Motoruma Birşey oldu motor da Kalkışyok gazı verdiginde boğuluyor sonra gidiyor neden kaynaklanıyor acama

Motorum: Arora Yiying 150T-10

Şimdiden Çoq Teşekkür Ederim..!!

Yok mu Kimse ??
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yoq kimse..:mrgreen:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
Yahu ben artık Türkçe konuşmaktan utanıyorum, yeminle İngilizce öğrenip onu konuşacağım artık. Bu tepkim sadece buradaki arkadaşa değil diğerleri de var. Yeter ama bir dil bu kadar hor kullanılamaz.
Dilimize sahip çıkacak kimse yok mu?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yahu ben artık Türkçe konuşmaktan utanıyorum, yeminle İngilizce öğrenip onu konuşacağım artık. Bu tepkim sadece buradaki arkadaşa değil diğerleri de var. Yeter ama bir dil bu kadar hor kullanılamaz.
Dilimize sahip çıkacak kimse yok mu?

ohooo olmaz mi?
coq var.:p
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Arkadaşlar Motoruma Birşey oldu motor da Kalkışyok gazı verdiginde boğuluyor sonra gidiyor neden kaynaklanıyor acama

Motorum: Arora Yiying 150T-10

Şimdiden Çoq Teşekkür Ederim..!!

Yok mu Kimse ??

öncelikle hava filtreni bi temizle yağını kontrol et
eğer sorun halen devam ediyorsa buji ayarlarına bir baktır
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
Çoq Çok aynı şeyy

bayraklar da aynı bezden yapılıyorlar.
ama anlamları ve desenleri farklı.
sanırım İngiliz bayrağını görünce ürpermezsiniz.

bir de madem aynı herkesin kullandığının suyu mu çıktı niçin kullanmıyorsunuz? sizi anlamaya çalışıyorum fakat anlamaya nereden başlayacağımı bilemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst