bir devir kapandı..amy vinehouse evinde ölü bulunmuş....yazık oldu

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hangi devir ya? Amy Winehouse nasıl bir devir açtı ki bir devir kapansın? :mrgreen:

Keyifli kadındı, güçlü bir sesti, sağlam içerdi:cat:, takdir ettiğim yanları vardır ama; devir kapatacak kadar da değil... Gittiği yerde daha mmutlu olur umarım.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
red line gibide düşüne bilirsin.. kısa ama etkili olmazmı...:mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Evet bir devir kapattı, büyük ihtimalle kendi devrini kendi elleriyle.. Güzel bir sesti arada dinlerdik, Allah rahmet etsin..
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
O değil de foruma Hıncal Uluç gelmiş haber vermiyorsunuz ayıp yahu :p

Çok da üzülmedim ben de, birkaç şarkısını dinlerdim arada. Allah rahmet eylesin.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hıncıl Uluç bir sıfat olarak bile az kaldı sanki? Kimse kimseyi sevmek zorunda değil, tamam; ama bir ölüm var söz konusu olan, en azından ayıp etmemek gerekir sanki:wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Amy abladan geriye kalan nadide parça: "kal..ğın önde gideniyim, ama senden de vazgeçemiyorum, o herife verdim ama bi sor niye verdim, seviştik ama valla zevk almadım, hem sana demiştim ben buyum adamım, işine geliyosa kalırsın, Roger Moore'laşma tepemi attırma".

Onu saygıyla anıyoruz... :)
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
27 yaşında ölmüş;

televizyonda 27' nin lanetibaşlığıyla bir haber yapmışlar. Hendrix, morrison, joplin, cobain' de 27 yaşında ölmüşler.
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
42
i died a hundred times dedi back to black de ama bu sefer bir kere ve gerçek öldü . Yazık oldu .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnanın hayatımda adını ilk defa duyyuyorum..Öldüde haber oldu resmini görüyorum...sesinide hiç duymadım Allahıma şükürler olsun.Dünyadan nokta kadarda olsa bir PİSLİK temizlenmiş.Gideceği yer Cehennemin VELVEL Deresi ...
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
İnanın hayatımda adını ilk defa duyyuyorum..Öldüde haber oldu resmini görüyorum...sesinide hiç duymadım Allahıma şükürler olsun.Dünyadan nokta kadarda olsa bir PİSLİK temizlenmiş.Gideceği yer Cehennemin VELVEL Deresi ...

bunları okurken ben utandım siz yazarken hiç utanmadınız mı hayatı hakkında zerre kadar bilginiz olmadığı bir insan hakkında öldükten sonra böyle nefret içerikli bedduavari söylemlerde bulunmaya .....
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
rahmet dileyen arkadaşlar nabmış Allah için camimi yabtırmış komik olmayın müslümana rahmet dilenir lütfen...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnanın hayatımda adını ilk defa duyyuyorum..Öldüde haber oldu resmini görüyorum...sesinide hiç duymadım Allahıma şükürler olsun.Dünyadan nokta kadarda olsa bir PİSLİK temizlenmiş.Gideceği yer Cehennemin VELVEL Deresi ...

Bende sizin sesinizi hic duymadim.
Adinizi da bilmiyorum.

Benden önce rahmete kavuşursaniz, sizinle ilgili yapacagim yorum bellidir artik.

---------- Post added at 18:03 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

Ben de hiç cami yaptirmadim.
Ölünce rahmet dilemeyecekmisiniz?:silent:

Fransa'da müslümanlar azinlikta oldugu icin yaptirmamis olabilirsin.:p
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst