Bir CBF 150 cinin Çilesi...

Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
biraz kel alaka olacak ama :) bende sym xs 125 var, ybr'nin bir benzeri ve ona lastik almak istiyorum... Önerileriniz ne olacaktır?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hondaya uzun yıllardır kinim var argadaş :) kendi topacımı hortlatayımda bir Allahın kulu daha cbf 150 almasın...memleket faydamız olsun...:p
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
şşşt Metehan bak ne var.....

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/163223-honda-club-hakkinda.html
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bajaj boxer aynısı 150 cc gurubunda hep aynı zincir dişli değiştim 3000 TL 2015 SIFIR ALDIĞIM MOTORA 300 tl zincir parası ödedim motor ucuz parça pahallı şöyle transalp falan alaydım evi falan satmam gerekebilirdi 3000 TL motora 3000 tl masraf ettiysem
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bajaj boxer aynısı 150 cc gurubunda hep aynı zincir dişli değiştim 3000 TL 2015 SIFIR ALDIĞIM MOTORA 300 tl zincir parası ödedim motor ucuz parça pahallı şöyle transalp falan alaydım evi falan satmam gerekebilirdi 3000 TL motora 3000 tl masraf ettiysem

kendi servisine gittin muhtemelen...böyle durumlarda Sirkeciden zincir setini alıp taktırıcan...300 çok uçuk olmuş..cbf 150 de bile şu an zincir 190 galiba set olarak 250 yi geçmez...ha yine kazık mı kazık...o paralara gider Honda orjinali alacağıma DID alırım...
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
71
Hondaya uzun yıllardır kinim var argadaş :) kendi topacımı hortlatayımda bir Allahın kulu daha cbf 150 almasın...memleket faydamız olsun...:p

Benimde niyetim var bi 150cc alayım diye ama kafada deli sorular.

Ybr= bisiklet , tvs=titrer, bajaj=ulan acaba? , hero=o ne olaki

çok fazla bir secenek sunmuyorlar yanı bu capon abıler bıze..

sonuç olarak yeni başlayan, evden işe işten eve okula vs git git gel için..

hondanın bize uyguladıgı git gele maruz kalıyoruz mecbur :pl: :cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BU Motor 8 aydır kullanıyorum gezen bir insanım hafta içi 300 km hafta sonu 500 km yol yapan biriyim doğal olarak 800 km yapınca tabi çabuk eskiyecek samsunda ikitane motosiklet satıcısı var biri sağlam diğeri yantur ikiside kazıkçı ikiside üçkağatçı yapacak bişi yok internetten sipariş etsen yanlış gelecek gönder falan onla uğraşılmaz ama dahada motosikleti büyütmem 150 cc motorun bi ton masrafı varken büyük cc yanından geçemeyiz biz şöyle ayda 5000 tl maaş falan almak lazım ki anca

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

1.6 opel den benim 150 cc boxer servise girince çıkardığı masraf daha fazla 4 tekerleği var motoru koltuğu kapısı camı var bişi takıyon eskiyene kadar bunda öyle değil zinciri var gaz teli var debriyazı var balatası biter lambası var motosiklet masraflı arkadaş öyle üçe beşe bakmıyolarda servise gir 130 TL yağ değişti sağı solu oynandı al git
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
Bir kurye tanıdık da cb125 e var, öyle hafif bir insan değil artı kıyafetleri,deponun üzerine koyduğu kocaman valiz gibi evrak çantası, arka topcase v.s. sürekli biner 100.000 km de az birşey yağ eksiltme vardı sadece segman attı ve hala daha devam ediyor o motosiklet i sürmeye
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
225
2015 motorum sanırım yağ eksiltiyor.Pazartesi servise göstericem yağ eksiltme varsa ki bence var motoru yenilerler mi?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
.......dahada motosikleti büyütmem 150 cc motorun bi ton masrafı varken büyük cc yanından geçemeyiz..........


hocam senin yaptığın masraflar cc ile alakalı bir durum değil ..

küçük cc KTM gibi markaların çok dayanıklı ürünleri vardır mesela..

büyük cc nin yakıt gideri çok olacak elbette ama misal ben kendimden örnek vereyim yaklaşık 120.000 km dir Suzuki Vstrom kullanıyorum biri 2004 diğeri 2013 ikisini de sıfır aldım...

buji,yağ,fren balatası,hava filtresi,zincir dişli den başka on kuruş masraf etmedim..yine çevremde nc,versys,tenere kullanan bir çok arkadaşım var hiçbiride bahsettiğin kadar büyük masraflarla karşılaşmadı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın atakumda yahya usta var büyük cc daha az masraf oluyor ama servise girince 4 5 bin aşağıya çıkmazsın diyor şimdi bizim motorlar 5000 tl altı motorlar fiyatı az 3000 tl aldım sıfırını 300 tl zincire 500 tl debriyaj balatasına 500 tl eksoza verirsen zaten motoru toplayınca daha pahallıya geliyor :) haklısın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benimde niyetim var bi 150cc alayım diye ama kafada deli sorular.

Ybr= bisiklet , tvs=titrer, bajaj=ulan acaba? , hero=o ne olaki

çok fazla bir secenek sunmuyorlar yanı bu capon abıler bıze..

sonuç olarak yeni başlayan, evden işe işten eve okula vs git git gel için..

hondanın bize uyguladıgı git gele maruz kalıyoruz mecbur :pl: :cherry:

bana özelden yazanlara yıllardır cbf tavsiye ettim...sıfır almazsan sevinirim...ama ikinci el temiz bulursan atla derim..bak naptım yine stochokolm sendromu yaşıyorum tecavüzcüme aşık oldum galiba...:queen:

yok abi alternatif yok..yıl olmuş 2015 alternatif halen yok...

ama ben xcıty250 ye geçicem 1 yıl içinde artık kaçarı koçoru yok..canıma tak etti...şu an için öncelikli başka harcamalarım var...

BU Motor 8 aydır kullanıyorum gezen bir insanım hafta içi 300 km hafta sonu 500 km yol yapan biriyim doğal olarak 800 km yapınca tabi çabuk eskiyecek samsunda ikitane motosiklet satıcısı var biri sağlam diğeri yantur ikiside kazıkçı ikiside üçkağatçı yapacak bişi yok internetten sipariş etsen yanlış gelecek gönder falan onla uğraşılmaz ama dahada motosikleti büyütmem 150 cc motorun bi ton masrafı varken büyük cc yanından geçemeyiz biz şöyle ayda 5000 tl maaş falan almak lazım ki anca

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

1.6 opel den benim 150 cc boxer servise girince çıkardığı masraf daha fazla 4 tekerleği var motoru koltuğu kapısı camı var bişi takıyon eskiyene kadar bunda öyle değil zinciri var gaz teli var debriyazı var balatası biter lambası var motosiklet masraflı arkadaş öyle üçe beşe bakmıyolarda servise gir 130 TL yağ değişti sağı solu oynandı al git

motor husunda vitesli motor her daim masraflıdır...nedeni aktarma organları dişli olduğu için..aşınması var vs vs..ama skutır alırsan 12 binde bir kayış ve 6 binde bir (genel de böyle) yağ değişimi olması nedeniyle kanaatimce daha az masraf çıkarır...servisin yüzünü 6000 de 12000 bir görürsünüz...

Bir kurye tanıdık da cb125 e var, öyle hafif bir insan değil artı kıyafetleri,deponun üzerine koyduğu kocaman valiz gibi evrak çantası, arka topcase v.s. sürekli biner 100.000 km de az birşey yağ eksiltme vardı sadece segman attı ve hala daha devam ediyor o motosiklet i sürmeye

benim 2007 Ocak ayında aldığım ilk cbfmi 2011 de 92 binde sattım...kaır koca gibi olduk...bağımlılık yapıyor...:p

2015 motorum sanırım yağ eksiltiyor.Pazartesi servise göstericem yağ eksiltme varsa ki bence var motoru yenilerler mi?


yağ eksiltmenin (sallıyorum) en az 3 bakımda tesbiti gerekli..servisine bunu söyle...servis yağ eksiltme kaydı açıyor fabrikaya onaya mail atıyor fabrika onayladıktan sonra garanti kapsamında sıfırlıyor psiton silindir sekman atıyor..

benim anlamadığım bu Hondaya zarar vermiyor mu...yani piston silindir sekman alaşımını blok kalitesini yükseltmek varken neden bu kronik sorun için yedek parça ve servise işçi,lik ödersin...


en azındna kaybettiğin itibar cabası...


RR reyzing serileri yağ eksiltir...bu husus da Emin Atar argadaşımız bile fabrikayla mahkemelik olmuştur...sıfır motor alıyor 1000RR yağ eksiltme yüzünden motoru fabrikaya aldırıyor yapıldı deniyor yine yağ eksiltiyor..sonrası mahkemelik oldular..ne oldu bilinmiyor takip etmedim...

PS 150 ler yağ eksiltir...onu bizzat argadaşımdan biliyorum örneğin...motoru garanti kapsamında sıfırlanır..

enteresandır ama Foresıght 250..dylan150 yağ eksiltme yapmaz ...
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Bana göre düşük cc de çinli candır bu yazıdan sonrada çinli aldığıma şükrettim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst