Bir Canlı Kediden Nasıl Tahrik Olabilir..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
d5b7d.jpg


Müjgan bir Anadolu kedisi. Gaziosmanpaşa Bağlarbaşı caddesinde 3 dükkanda esnaf tarafından bakılıyor ve gece de dükkanın önünde konaklıyor.


Bu hayvana Penti mağazasındaki kızlarımız sahip çıkıyor.


30 Kasım Perşembe günü Müjgan yavrularının olduğu emlak dükkanında yavrularını emziriyor. Daha sonra Penti mağazasına gidip uyuyor. Saat 9 civarı mağazayı kapatan kızlar hareket sensörü olduğu için Müjgan’ı içeride tutamıyorlar dolayısıyla kapının önüne çıkarıyorlar. Müjganın kuruyemişçide konaklama saati geliyor ve gece 12'ye kadar kuruyemişçide kalıyor. Dükkanı kapatan kuruyemişçi gittikten takribi 1 saat sonra vahim olay gerçekleşiyor.


Kuruyemişçinin karşısındaki kuyumcuda görülen kamera kayıtlarında 35-40 yaşlarında bir sapığın dükkanın önünden kediyi kucağında alarak ara sokağa götürdüğü görülüyor. Tecavüzün gerçekleştiği sokaktaki kameralara bakılması ve kişinin bulunması için Emlakçı İslam Bey karakola gidip şikayette bulunuyor. Görüntüler iletiliyor. Sabah Müjgan kan revan içinde, makatı parçalanmış, kuyruğu zarar görmüş, tüyleri yolunmuş, yarı baygın bir biçimde bulunuyor. Veteriner hekim tarafından tecavüz edildiği onaylanıyor ve şikayet karakola tekrar tekrar iletiliyor.



Sonuçlar ile ilgili kimse bilgilendirilmiyor!!!



Müjgan kritik durumu atlattı. Hala yürümekte zorlanıyor ve dokunmak istenildiğinde ürküyor. Ancak bu ona yapılan vahşeti yok saymamızı gerektirmiyor.


http://www.anadolukedisi.com/Yazi/blog/istanbul-gaziosmanpasada-kediye-tecavuz/123

https://eksisozluk.com/istanbul-gaziosmanpasada-kediye-tecavuz--5521362?a=popular&p=1
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
midem bulandi!
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Kediye,köpeğe,eşşeğe niyetlenen insanlarla aynı nefesi tüketiyor yeri geliyor aynı otobüse biniyoruz.

Yuh be.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Insallah bu kansiz serefsizin annesinin ustunden butun tinerciler gecer ayni duruma duser. Hayvana iskence tecavuz suc degil ki anasini satayim hala kabahat. Yakalansa ne olacak 600 lira makbuzu eline verip salacaklar mecbur.

Su ceza kanunu degissin artik zamanini doldurdu artik ihtiyaclari karsilamiyor, gunumuze ayak uyduramiyor.

Insallah su kucuk savunmasiz hayvana yasattiklarini sende yasarsin bir gun onun bunun firlattigi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2017
Mesajlar
0
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Insallah bu kansiz serefsizin annesinin ustunden butun tinerciler gecer ayni duruma duser. Hayvana iskence tecavuz suc degil ki anasini satayim hala kabahat. Yakalansa ne olacak 600 lira makbuzu eline verip salacaklar mecbur.

Su ceza kanunu degissin artik zamanini doldurdu artik ihtiyaclari karsilamiyor, gunumuze ayak uyduramiyor.

Insallah su kucuk savunmasiz hayvana yasattiklarini sende yasarsin bir gun onun bunun firlattigi.

IDAMMMM diye boşuna demiyoruz.

Not:Turgetson
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Sahilde parka kerkinirken malı sıkıştıran ve damacanaya hallenen yaratıkların haberini okudu bu gözler . Buna şaşırmadım .
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
gelde küfür etme nasıl bu kadar şerefsiz olur biri insan diyesim dahi gelmiyor
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Su damacasına tecavüz eden bir fert çıkmıştır bu tolumdan, kediye niye olmasın? Kellesi vurulacak bir yaratık tabii ki ama şaşılacak bir şey değil.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bir pisliğin cezasını yine suçsuz bir kadına mi kestiniz? Temenniniz suçlunun kendisine değilde neden başka bir masuma?
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Bu tecavuz olaylarında birde demiyolar mı homonlarım yüzünden kendimi tutamıyorum sanki biz erkek değiliz eksikliğimiz var.

İnsan diyoki kes suç aletini al şimdi tut de
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yazacak bir şey bulamadım. Banlanmayı vs göze aldım bu döl israfı şerefsiz. Zamanında babası lavaboya attıracağına yanlış yere göndermiş dölünü böyle bir yaratık çıkmış. Böyle tatak parçalarını yok edeceksin. Lanet olsun ya
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
toplumun ciddi bir rehabilitasyona ihtiyacı var.

Bir şeyler ters gidiyor arkadaşlar, yoksa bu kadar vaka normal değil.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
İnsan yeryüzündeki en vahşi ve tehlikeli canlıdır diye düşünüyorum. Fakat, eğitim ile kazanılan değerler insanı değiştirir. İçgüdüleri ile değil bilinçle hareket etmeyi başarır. Buradaki anahtar kelime "DEĞER" ve "BİLİNÇ" bunlara sahip olmayan insanlara aslında insan demek bile tam olarak doğru değil. Bunları engellemek için asmak kesmek, tam tersine mevcut durumu kalıcı hale getirir. Çözüm insanların değerlere sahip olmasıdır. Bir değere sahip olmak ise zordur. Bir çok insan aslında sahip olmadığı değerleri vitrin olarak kullanır. Bu davranış insanın sahip olduğu zekanın ürünüdür. Bu tür insanlardan şeytan kadar korkulsa yeridir. Kazasız belasız vahşetsiz günler...
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Allah belasını versin. Direk kafasına sıkacaksın ya da onu o esnafların oraya bırakıcan 2 saat
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Lut kavminden farkımız ne ,neden hala helak olmuyoruz , yoksa? Şimdi bu kediyi yolda görsem ben severim biraz muzur bir tipi var oynarım..Hem sinir stresim de gider..Ama neden tecavüz , nasıl bir yokluk bu nasıl miden kaldırdı , ama bunu yapandan daha çok suçlu var , şu yasayı adam gibi düzenlemeyen ülkeyi yöneten şeref yoksunları..Doğru ülkeyi yönetenlerin umurunda mı ki halkı , hayvanı umurunda olsun..Yazacak dağ kadar dünya kadar küfürlerim var ama bunların faydası yok son olmayacak bu olaylar..Ve eminim basına yansıyan sadece bir tanesi..İnsanlardan umudu kestim varsa ilahi adaleti bekliyorum.. Üzülüyorum bazende boğazım düğümleniyor gözlerim doluyor..

Onun bunun evladı soktuğumun huuur çocuğu..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Lut kavminden farkımız ne ,neden hala helak olmuyoruz , yoksa? Şimdi bu kediyi yolda görsem ben severim biraz muzur bir tipi var oynarım..Hem sinir stresim de gider..Ama neden tecavüz , nasıl bir yokluk bu nasıl miden kaldırdı , ama bunu yapandan daha çok suçlu var , şu yasayı adam gibi düzenlemeyen ülkeyi yöneten şeref yoksunları..Doğru ülkeyi yönetenlerin umurunda mı ki halkı , hayvanı umurunda olsun..Yazacak dağ kadar dünya kadar küfürlerim var ama bunların faydası yok son olmayacak bu olaylar..Ve eminim basına yansıyan sadece bir tanesi..İnsanlardan umudu kestim varsa ilahi adaleti bekliyorum.. Üzülüyorum bazende boğazım düğümleniyor gözlerim doluyor..

Onun bunun evladı soktuğumun huuur çocuğu..

kanka adam belki aklî melekeleri yerinde olmayan birisi.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Yılana tecavüz eden o....pu c....gu gördükten sonra insanlardan hersey beklerim. Bu tip sapkınlıklarda suç aletini kesip boğazına sokup boğulmasını izlemek lazım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsana merhameti olmayan toplumdan hayvana merhamet beklemek gerçekçi değil bence.

Kordonda köpeğini gezdiren genç bir çiftin köpeğinin etrafında dört dönüp gülücükler atan, "ay sen ne tatlı şeysin" diye okşayıp seven, sonra az ileride heykelin önünde simit satan çocuğun yanından geçerken ona tiksinerek bakan teyze muhtemelen hayatımda gördüğüm en iğrenç insanlardan biriydi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst