Bir bilen Yardım Etsin?_

Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Honda Psi150 motorumu verdim, üzerine 4000 lira daha ekledim. 8000 liram var.

Yamaha xmax 250 - 2009 Model= 7250 tl.
Gilera Nexus 500cc-2007 Model = 8500tl
Gilera Nexus 500cc-2005 Model = 7000 tl.

Bu motorların aynı kulvarda olmadıgını biliyorum ama aklım iyice karıştı. İçimden Nexus almak geliyor, eşimle uzun yol yapıyoruz, uzun yoldan kastım 300 km max. Rahat ve güvenli gitmek istiyorum , hız yapmayı sevmem ama altımdaki motor bana güven vermeli, Tork , serilik, yeri geldiğinde adrenalin salgılayacak derecede olabilmeli. Bu açıdan almışken Nexus olsun diyorum. Ama korkusu bir yandan ; Patlak çıkarsa, ölü çıkarsa, elimde kalırsa, aldıktan sonra motorda bir arıza çıkarsa, nede olsa hızlı makineler , 2007 den beri 4 senede ne olmuştur kim bilir diyorum. bir yandan da hızı görünüşü beni cezbediyor.

Yamaha xmax için ise 150psi den sonra, bana istediğim gücü hissettirecek mi? Konfor , yol tutuş ve özellikle serilik, yoksa psi150 nin biraz daha hızlısımı olacak. Onun içinse almak istemiyorum. Yanı Farkında olacagım bir hız ya da serilik alabilecekmiyim 150psi den sonra. YA DA çok birşey beklemem mi gerekli? Bu da şık motor ama bu da beni beygirinin azlıgı, ön görünüşü , elektirik aksamı problemleri vs rahatsız ediyor ama İkinci el de rahat satabilirim düşüncesi beni cezbediyor.

Siz ne dersiniz ? Kafam allak bullak oldu. Yardım ederseniz çok sevirim.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım 8 bin-9 bin civarı fiyatlara 2011 Sym GTS 250i evo yada 0 km sini,kymco xciting 250i,2010 Downtown 300i bulabilirsiniz...
O kadar param olsa şahsen ben 5 yaşındaki bir makineyi alacağıma yukardaki sıfır km yada az km yapılmış 2010-2011 2. el seçenekleri değerlendirirdim.
Hem de yamaha xcity 250 sıfır fiyatı 9 bin lira iken,eski kasa eski model xmaxa verilmez 7-8 binlira...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Arkadaşım 8 bin-9 bin civarı fiyatlara 2011 Sym GTS 250i evo yada 0 km sini,kymco xciting 250i,2010 Downtown 300i bulabilirsiniz...
O kadar param olsa şahsen ben 5 yaşındaki bir makineyi alacağıma yukardaki sıfır km yada az km yapılmış 2010-2011 2. el seçenekleri değerlendirirdim.
Hem de yamaha xcity 250 sıfır fiyatı 9 bin lira iken,eski kasa eski model xmaxa verilmez 7-8 binlira...


:cat: :cat: :thumleft:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
gilera biraz daha kaliteli ama büyük cc uzun yol yapmıuştır yol yapmıştır 2005 model çok düşük.

ben 2007 model gilera ile yamaha xmax arası gider gelirdim.
yaptığınız kmleri hesaba katın. şehir dışı yaptığınız kilometreler şehir içinin iki katı veya daha fazlaysa nexus , aksi haldeyse xmax alırdım.
kymco da kaliteli diyor kullanan herkes ama ben dink200 e bindiğimde gözlemlediğim oturuş pozisyonunun aynen bir çinli gibi oluşuydu. tamam kalite önemli ama bir uzun yol motoru, bir chopper yada scooter alacaksam önem listemde oturuş pozisyonu başlarda gelir. sorun çıkarmaz ama uzun yolda yorar hocam
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Teşekkür ederim değerli bilgiler için, XCİTY demiş arkadaş, fiyatı uygun evet ama dediğim gibi bana psi150 den sonra ataklıgı ve seriliği ile oh bee iyiki almışım dedirtecek bir gücü varmıdır? İki kişi biniyoruz genellikle, yanı güç olarak tatmin edecekmi beni arkadaşlar. Kymco iyi ve yakışıklı doğrudur. Ama ikinci el pazarı Antalya da yok. SYM Evo yu burda önermiyorlar pek. Biraz lastikleri küçük diye benim içime pek sinmiyor ,
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
benim arkadaşta hondanın 600lük maxi scooter var 2002 model 8bine satıyo

performans ve konfor süper ama arkadaş 250 cc diyo ona göre değil galiba ama

bi scooterdan öyle bi performans beklemiyodum ben =)

dün tuzlaya gokarta felan gittik geldik motor gidiyo yani hiç scooter havası yok :)
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Teşekkür ederim ustam, 2002 biraz beni üzer ,

Evet biraz önce 2007 NEXUS 500cc ye baktım eve geldim . Arkadaşlar motor gerçekten tok ve diri duruyor. Dün baktıgım 2005 modeller gibi değil, baya baya bitik , kaporta delme çatma gibi duruyordu dünküler. Bu içime sindi, en azından 2007 oldugunu bana hissettirdi. Satıcı arkadaşta temiz yüzlü bir kişi. Hoppa lippa bir çocuga benzemiyor. 8500 liraya anlaştık. Yarin öğle 11 e kadar haber bekleyecek benden, ararsam noterde buluşacağız. Ciddi ve çok emin bir şekilde gösterin , isterseniz şu ustaya , isterseniz kendi ustanıza dedi. 2005 model lerin motor çalıştıgında sesi dinlediğimde, benim eski 1.5 dizel in yağ yakmadan önce çıkardıgı ' PIRR Pır PırrPIR sesi varken, 2007 de PIRRRRRRRRRrrRRRR şeklinde tok , ben iyiyim dercesine bir ses hissettim.

Eklemek isteyeceginiz son bir hamle yoksa, herkese teşekkür ederim . Bir de Noter satışı ne kadar arkadaşlar bu motorun bilgisi olan varmıdır ? ve Eski sigortamın dolmasına 7 ay var daha buna direk geçirebiliyormuyum ? cc farkı olmasına rağmen. Teşekkür ederim .

Sevgi selam ile.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Arkadaşım 8 bin-9 bin civarı fiyatlara 2011 Sym GTS 250i evo yada 0 km sini,kymco xciting 250i,2010 Downtown 300i bulabilirsiniz...
O kadar param olsa şahsen ben 5 yaşındaki bir makineyi alacağıma yukardaki sıfır km yada az km yapılmış 2010-2011 2. el seçenekleri değerlendirirdim.
Hem de yamaha xcity 250 sıfır fiyatı 9 bin lira iken,eski kasa eski model xmaxa verilmez 7-8 binlira...

Neredeyse aynı şeyleri yazacaktım :)

Motosikletin size uygun olup olmadığını ancak deneme sürüşü ile anlarsınız bana kalırsa gidin bir kymco bayiisine ve bahsi geçen motosikletleri deneyin ben pişman olmayacağınızı düşünüyorum

---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 15:07 ----------

noter satışı yanılmıyorsam 75tl civarı tutar motosikleti aldığında yeniden sigorta yaptırman gerekir
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben gts evo250 i derim seçeneklerde yok ama 8500 e çok temiz bi motor alabilirsin 250cc gücüde gayet yeterli gelir
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Teşekkür ederim. Nexus da karar kıldım Bİlgiler için bir kez daha teşekkürler. Saygılar.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Nexus'u aldigina pisman olacagini dusunmuyorum. Guclu bir motor istiyorsan 250 cc ilk baslarda keyif versede, bir sure sonra heleki uzun yolda eksikligini hissettiriyor.
Evet hiz iyi degildir ama bazen hayat kurtarmak icin elinizin altinda biraz daha gaz olmasi gerektigini dusunurum hep. 100 km hizla giderken 250 cc bir motorda fren yapmak tek secenektir, ama 500 cc de gaza dokunabilme ve hizlanip kacabilme ihtimalinizde vardir. Tabi bu bahsettiklerim dikkatli, tecrubeli ve bilincli motosiklet kullanicilari icin gecerlidir.
Yarin alirsan hayirli olsun motorun simdiden, bol bol pratik yapki kazasiz belasiz kullan :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar adam ps150 yi vermiş bana hızlı scooter lazım diyor kymco sym gibi ps150 den azcık daha son hızı olan motorlar değil
250 lik motorda gazı açınca bi adrenalin hissi almazsınız zaten japonlar bu nedenle 250 cc katogorisinde pek yoklardır
ps150 den sonra sana nexus tmax majesti burgman silverwing gibi scooterlar lazım
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim ustam, 2002 biraz beni üzer ,

Evet biraz önce 2007 NEXUS 500cc ye baktım eve geldim . Arkadaşlar motor gerçekten tok ve diri duruyor. Dün baktıgım 2005 modeller gibi değil, baya baya bitik , kaporta delme çatma gibi duruyordu dünküler. Bu içime sindi, en azından 2007 oldugunu bana hissettirdi. Satıcı arkadaşta temiz yüzlü bir kişi. Hoppa lippa bir çocuga benzemiyor. 8500 liraya anlaştık. Yarin öğle 11 e kadar haber bekleyecek benden, ararsam noterde buluşacağız. Ciddi ve çok emin bir şekilde gösterin , isterseniz şu ustaya , isterseniz kendi ustanıza dedi. 2005 model lerin motor çalıştıgında sesi dinlediğimde, benim eski 1.5 dizel in yağ yakmadan önce çıkardıgı ' PIRR Pır PırrPIR sesi varken, 2007 de PIRRRRRRRRRrrRRRR şeklinde tok , ben iyiyim dercesine bir ses hissettim.

Eklemek isteyeceginiz son bir hamle yoksa, herkese teşekkür ederim . Bir de Noter satışı ne kadar arkadaşlar bu motorun bilgisi olan varmıdır ? ve Eski sigortamın dolmasına 7 ay var daha buna direk geçirebiliyormuyum ? cc farkı olmasına rağmen. Teşekkür ederim .

Sevgi selam ile.

75 TL noter satışı için veriyorsun...Ama 2011 2. dönem Mtv yi ödemişmi nexusun sahibi onu öğren.Mtv borcu varsa notere gitmeyin...Bnakaya yada vergi dairesine gitgel yaparsınız boşuna...
Eski motorunuza yapılan sigortanın poliçesi,yeni motorunuzun satış kaıdı ile sigorta direk yeni motora devrediliyor..yani tekrardan sigorta ödemene gerek yok...


şimdiden hayırlı olsun,kazasız belasız sürmeniz temennisiyle....
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler Ahmet bey, oldukça değerli bilgiler verdiniz , tanışmak ümidi ile. Selamlar
VolkanAKGUL.
www.volkanakgul.com

Rica ederim,yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...Yeni motorunuz hayırlı olsun,Allah kaza bela göstermesin...
Evet en yakın zamanda tanışıp kaynaşmak ümidiyle,keyifli sürüşler....
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
şu bazooka boyutlarında ve küçük bir ev parası değerinde fotoğraf makinesi olan , sabırla tek bir kare için saatlerce bekleyenlerden birisisin demek ki ,

flamingolar yarışta harika bir resim , demek ki o kadar saat beklemenizin sebebi buymuş :santa: ,


tebrikler ...


alacağın motor şimdiden hayırlı olsun ...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotoğraf çalışmalarınız tek kelimeyle mükemmel,soluksuz öylece bakakaldım.Hele içinden çıktığı o halkaların yansımalarını içinde barındıran su tanecikleri yokmu,sanki yörüngesinde akan bir gezegen yada içinde galaksiler,yıldız kümleri,gezegenler yaşatan sonsuz bir evren misali....
Tebrikler Volkan bey,çalışmalarınızda başarılar dilerim.
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Teşekkür ederim Ahmet, beğenmene sevindim.

Sonuç; Dün itibarı ile Kuşadası-Aydın'da 2008 Model, 02.09.2009 çıkışlı ve ilk sahibi Serkal Karaadağ isimli arkadaştan Gilera Nexus 500c aldım. Çok yorucu bir otobüs seyahati sonrası, otogara indiğimde daha hava karanlıktı . O anda kendi kendime düşünmeye başladım, neredeyim, ne yapacagım, uykusuzluktan ölüyorum, nereye uzansam, ne cesaret sendeki de ,) Bilmediğim bir yerde , bilmediğim bir motor ve bilmediğim bir kişinin sözlerine inanıp geldin. Bir çay sonrası, arkadaşı aradım. Heralde içtiğim en uzun süreli çaydı. 2 saat bekledim, erken arayıp motor sahibini rahatsız etmemek için. Neyse, motor ve sahibi geldi. Derin bir Ohh ;) .. Tam hayal ettiğim gibi bir motor, benim için önemli olan, ciğeri, kaportasıydı. 3 servis birden gösterdim. Arkadaş sabırlıymış sağolsun. Motora çıkarılan masraflar; iki adet lastik 500 lira Michelin Pilot. 200 lira işçilik. Sıfır Kayış, filtre , yağ keçesi vs vs vs. Motor ciğeri çok sağlam çıktı. Kaporta temiz, kaza bela yok. Bir parça boya var.
Arkadaşlar, size sormak istediğim; Lastikler, özellikle virajlara girişte yan yatabileceğim en iddialı olan markası ne olabilir? Tavsiyeniz.
Birde motor üzerinde görünen bütün ama hepsinin civatasını aynı renk sıfırları ile değiştirmek istiyorum. Güzel gözüksün, bir kaç yerde boualar kalkmış sizce boyatmalımıyım, satarken sorun çıkartırlar mı ? Hedef R6 oldugu içn ilerde satacak gözü ile bakıyorum. Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst