bir bayana motosiklet yardım arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar vicdansızmısınız nesiniz demedimmi ehliyet alacağım diye yazıldım işte bide yarışçı bi hoca buldum kendime :) başladık daha ne alacağız inş ehliyetten hemen sonra. bu ne acele ya.
istiyorsanız ehliyetten önce alayımda bi canavar kesilim başnıza:)
ayrıca kimse beni inş, 50 ccye indirmez onlar tavsiye bn 250 inmeyeceğim ahanda bak görürsünüz..:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
arkadaşlar vicdansızmısınız nesiniz demedimmi ehliyet alacağım diye yazıldım işte bide yarışçı bi hoca buldum kendime :) başladık daha ne alacağız inş ehliyetten hemen sonra. bu ne acele ya.
istiyorsanız ehliyetten önce alayımda bi canavar kesilim başnıza:)
ayrıca kimse beni inş, 50 ccye indirmez onlar tavsiye bn 250 inmeyeceğim ahanda bak görürsünüz..:cherry::cherry::cherry:

Ehe ehe bi süre cevap yazamayacak ya atış serbest :queen:. Kardeşcazım, yarışçı diyorsunda yarış ile cadde kullanımı arasında fark vardır. Aman şeklini şemalini bilsem yolda dikiz aynamda görsem hemen sağ sinyal, buyur geç derim. Bunca hırs adamı ezer :). O özendiğin sürüş ahengi kolay elde edilmez. Zamanla elde edilir. Ne öğretirlerse öğretsinler, pratikle kafana kazınmamış bilgi ilk kriz anında silinirrrr giderrrrr kilitlenirsin. Ah abini tanımak nasip olmamış yoksam zor görürdün motoru :). Bukadar hırs cidden fazla. Bayan olduğun için değil erkek için bile çok fazla.
 
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
43
ya birisi şu arkadaşa alsın versin eline motoru. lütfen rica ediyorum alınacak makine şimdiye on kere alınırdı. benim sinirimi bozan ortada fol yok yumurta yok herkes bayan olduğu için bu arkadaşa yazıyo. belkide hatis bunu istiyo ha ne dersiniz. zaten herkes gerekeni açıklamış daha bu konuda yoruma gerek varrmı. al bin bizdekutlayalım
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Araba otomatik olamaz mı?

ehliyeti alırken düz vitesli de öğretiyorlar:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:27 ----------

ya ilk sayfada okudum da çok saçma şeyler yazanlar var.yok bisiklet ne alaka yok araba ne alaka diye.

Araba kullandıysa trafik tecrübesi kazanmıştır.
Bisiklet kullandıysa denge ve el ayak kullanımı tecrübesi kazanmıştır.

Bu tecrübelere sahip olduğu için bunları belirtmiş arkadaş.Ama laf olsun muhalefet olayım diye o kadar çok yorum yazılmış ki.Arada tek tük yardım mesajı var.Herkes bişiler kanıtlamak peşine düşmüş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:38 ----------

yok bnm boyum 1.75 ayaklarım yere değer yani.
inşallah başarırım bu işi.
peki aylık yıllık bakımları falan çok para tutuyormu?
birde kesinlikle ses çıkarmalı, hız tutkunuyum arabada basarım yani, alıştıktan sonrada aynı şey motordada olacağına eminim,ki ses çıkarmasınıda isterim .bence ayrı bir hava katıyor.

İşte burda bu ifadeler yazılan tüm yorumlara hakaret içeriyor resmen.
Motor kullanmayı daha bilmeden motorla artistlik yapacam havalı olsun demek kadar saçma bir düşünce yok.En başında bunu yazsa idi bayan zaten tek bir yorum alamazdı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşa güle güle diyin..:)motor almaya gitmiş..:)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Canımm yaa üzüldüm gerçekten Dün fenerlilere üzüldüğüm gibi :p
Ama gerçekten çok takıldık ama Sonuçta o da bizim gibi motorcu kanına sahip :)
Çok mu gönderildi acaba teksasa mı gitti yoksa motor almaya :)
TT custom vardı buradan alsaydı oysa :)
Hatisss biz çokk ösledik seni çabukk gelll...

( Bir de Yakında Fotomodel bir arkadaşım motor alacak bayan 1,90 (90,60,90)
Oda herkesten yardım bekliyo arkadaşlar hbriniz olsun hatiscim sende yardımcı ol olur mu?)
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu konu beni gerçekten mutlu ediyor . dalga geçtiniz köye gittim geldim ve bir ay içinde alıyorum ehliyetimi bile almadan motor resmini koyucam ozaman. napıcaksını zbakayım.:D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
ne yardımsever mılletmısız kardesım:)
bu konunun bu kadar hit olmasının sebebını cok merak ettim
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim ısrarla yardım istemem en büyük sebebi.
ve hepsini çok sevdim. çünki çoğu dalga geçmiş ve güldürdüle rbeni....
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
tesekkurler hatis.
bana bısey daha ogrettın bundan sonra konu acarsam cok ısrarcı olacam cok katılım olsunkı bılgıleneyım dıye.
haa bıde basına bayan yazacam:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Yardıma gerek kalmayıp, konu dışı mesajlaşmalar başladığından konu kilitlenmiştir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst