daha karar veremedin mi sen ya..))
arkadaşlar vicdansızmısınız nesiniz demedimmi ehliyet alacağım diye yazıldım işte bide yarışçı bi hoca buldum kendimebaşladık daha ne alacağız inş ehliyetten hemen sonra. bu ne acele ya.
istiyorsanız ehliyetten önce alayımda bi canavar kesilim başnıza
ayrıca kimse beni inş, 50 ccye indirmez onlar tavsiye bn 250 inmeyeceğim ahanda bak görürsünüz..:cherry::cherry::cherry:
Araba otomatik olamaz mı?
yok bnm boyum 1.75 ayaklarım yere değer yani.
inşallah başarırım bu işi.
peki aylık yıllık bakımları falan çok para tutuyormu?
birde kesinlikle ses çıkarmalı, hız tutkunuyum arabada basarım yani, alıştıktan sonrada aynı şey motordada olacağına eminim,ki ses çıkarmasınıda isterim .bence ayrı bir hava katıyor.
|
||||||||||