Bir Baskadır gsrturkiye gezileri

Katılım
2 Mar 2008
Mesajlar
9
dsc01226nn4.jpg


dsc01234rd9.jpg


dsc01236wy7.jpg


dsc01243yo4.jpg


dsc01259cc2.jpg


dsc01266rz7.jpg


dsc01270bo9.jpg


dsc01272ui5.jpg


dsc01274nu3.jpg


dsc01277dv9.jpg


dsc01285ut4.jpg


dsc01287lo8.jpg


dsc01323sa3.jpg


dsc01341ok1.jpg


dsc01371gf6.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
Motorcu dostluğu, birliği ve kardeşliği budur işte. Ne güzel, herkesi imrendirecek manzara. Her yaştan ve kesimden insanlar bir araya geliyor ve çok güzel vakit geçiriyorlar. Paylaştıkları için teşekkürler.

bu olumlu ve haklı yorum icin tesekkur ederiz :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
gezi için nereye gittiniz ben çözemedim :silent: güzergah nasıldı?
dil uçuklatıcak bir gezi olmuş.süper olmuş
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168



Gezi iznik'e yapıldı bulusma noktasından hareketle eskihisardan feribota binildi ve yalovaya feribotla ulasıldı(feribot varıs noktası) gidiste mavi renkli guzergah tercih edildi donuste grubun yorgun olabilme ihtimali ve buna baglı olarak kaza riskini azaltmak icin yolun daha genis ve virajların rahat oldugu kırmızı rota takip edildi
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
hepsi degilde bir kısmı diyelim:mrgreen: buarada bize eslik edenfarklı motosiklet sahibi dostlarımızada tesekkur ederiz
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
14
bütün gruplar şüphesiz güzel ama içinde olduğum için iyi biliyorum az kişiyiz öz kardeşiz.Ve gezilerimiz tüm dostlara açıktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst