Bir Baskadır gsrturkiye gezileri

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
Daha onceki sadece GSR600 lerin katıldıgı geziye ait resimler sizler tarafından olumlu notlar aldı hepinize tesekkur ederiz.İlk defa yapılan ve sadece tek modele(GSR600) ait olan bu organizasyon dısındaki gezilerde diger motosiklet dostu arkadaslarımızda bizleri yanlız bırakmadılar.


(yuz yuze tanısma sansım olmasada mt aracılıgıyla forumlarki resim ve yazılarından tanıdıgım ummet abi(ummet perikan) yi zannedersem yemek esnasında gordum ama sonra kaybettim selamlasmak sohbet etmek kısmet olmadı


İste 1 haziran pazar gunune ait gezi resimleri(bir kısmı digerlerinide eklicem)


dsc03383nw7.jpg


dsc03388rb7.jpg


dsc03395by6.jpg


dsc03404vf4.jpg


dsc03412lp4.jpg


dsc03414gd9.jpg


dsc03415ba1.jpg


dsc03442sz5.jpg


dsc03470pn5.jpg


dsc03440ew6.jpg


dsc03477uv1.jpg
[/
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Yine süper resimler. Keşke İstanbul'da olsaydım...
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
O kadar güzel görünüyolarki motosikletimin üstüne bunlardan alabilirim =)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
dorudur aramızda bununda sohbeti gecti malum makinalar da 'naked' kullanıcılarda :queen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Abi, Suzy'leri o düzgün hizaya sokmak için ne kadar uğraştınız allaasen?
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Abi siz suyunu çıkarıyosunuz , bizde piyasada neden satılık GSR kalmadı diye merak ediyorduk . Hepsini siz almışsınız
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Gez bakalım Ozan bey, çibanın başı sensin zaten, virüsss! :p:queen::mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Paylaşım için tşk. Güzel gezi olmuş. Bu arada beyaz gsr 600 için sahibi iyi zaman harcamış sanırım ve buna değmiş. Motora beyaz renk gerçekten yakışmış . O jantlara ise diyecek birşey bulamıyorum süper olmuş:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
oy oy o yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy suzi kardeşliği:p güzel fotolar, kellede güzel :p hakketten gsr 600 saç döküyor hehralde :p xtiredde saçmı ekıyor ne :p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Tekerinize sağlık.Allah kaza bela vermesin.Yine çok güzel bi gezi olmuş:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehi ehi :mrgreen: şok şeker :rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
38
Motorcu dostluğu, birliği ve kardeşliği budur işte. Ne güzel, herkesi imrendirecek manzara. Her yaştan ve kesimden insanlar bir araya geliyor ve çok güzel vakit geçiriyorlar. Paylaştıkları için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst