Bir avuç kar

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Gürhan ile benim dün yaptıhımız gezide karşı dağlaraki girmedihimiz bir yol görmüş ve bu
gün için orayayı deniyecektik.Geyik bayırının sağ tarafında birkaç denemeden sonra nihayet
yolu buluyoruz ve başlıyoruz tırmanmaya.


1a.jpg




1-2.jpg



kıvrıla kıvrıla ilerleyerek çıkıyoruz


2-2.jpg



Yol belli olmasada yamacakadar çıkıyor.


3-2.jpg





4-2.jpg





5-2.jpg




Burada yol bitiyor ve bir patikaya dönüşüyor patikaya bir gözatmak için gidiyoruz



6-2.jpg





Yurdumun her yerinden tarih fışkırıyor buraya definecilerden başkası uğramamış.



7-2.jpg





8-2.jpg





9-2.jpg





10-2.jpg





Bu manzarayı burada bırakıp başka yollara doğru gaz açıyoruz.



12-2.jpg





11-2.jpg



Bir elma bahçesinde kayboluyoruz.


13-2.jpg




14-2.jpg



Yemek ve ihtiyaç molası


15-2.jpg




Yine yükseliyoruz yüseldikçe bitki örtüsü hızla deyişiyor ormanlar kel tepelere dönüşüyor.



16-2.jpg





17-2.jpg





18-2.jpg






19-2.jpg





20-2.jpg





21-1.jpg




Bir mola daha veriyoruz ve ben karşıdaki tepeye bakarak Gürhana ben kartopu oynamayagidiyorum
diyorum ve fırlıyorum.



22-1.jpg



Gürhan da geliyor.


23-1.jpg





24-1.jpg



Ama ne mümkün kar dehil buzmuşlar.


25-1.jpg





26-1.jpg





27-1.jpg






Kameramın pilleri bitiyor. Üzgünüm burayakadarmış.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzel görüntülerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim,sağolun.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Helal Hocam Güzel fotolar, güzel gezi :cat:

Hep bir yerlere, bir şeylere yetişme telaşındasınız değil mi?
Hiç vaktiniz yok, "Fast live", "Fast food", "Fast music", "Fast love"...
Dikte ettirilen "yükselen değerler", "in" ler, "out" lar...
Buna benzer bir odada, şanslıysanız gökyüzünü görebilen bir
pencere ardında bitecek hepsi.
Dostluğu klavyelerinde, yaşamı monitörlerinde arayanlar, Size
sesleniyorum! Hangi tuş daha etkilidir ki sıcacık bir gülüşten ya da hangi
program verebilir bir ağaç gölgesinde uyumanın keyfini?
Copy-paste yapabilir misiniz dalgaların sahille buluşmasını?...
İçinizi ısıtan gün ışığını gönderebilir misiniz maille arkadaşlarınıza?
Sevgiyi tuşlarla mı yazarsınız?
Öpüşmek için hangi tuşlara basmak gerekir?...
Ya da geri dönüşüm kutusunda saklanabilir mi kaybolan zaman?
Doğayı bilgisayarlarına döşeyenler, neden görmezsiniz bahçedeki akasyanın
tomurcuklandığını. Ve ıslak toprak kokusu var mıdır dosyalarınız arasında
?...
Koklamak, duymak, dokunmak, yok mu yaşam skalanızda?..
Bilgi toplumu oldunuz da, duygu toplumu olmanıza megabaytlarınız mı
yetmiyor? (Ne acı ve ne çelişkidir ki böyle bir yorumu yine bilgisayardan
iletiyorum...)

Müşfik Kenter
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
46
sayın silves eline sağlık.bende Antalya'da oturuyorum.acaba beim ybr125 de böyle yerlere çıkar mı arkadaşlar.ne de olsa everste çıkmış bi motosiklet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst