Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Aynaları şekil olsun diye söken apaçi arkadaşlar umarım izlerler bu videoyu... :wiinkk:
Teşekkürler video için, bende bir çok kişinin bildiği ve daha görmeyenler için şöyle bir video atiyim.
Her kim hata yaparsa yapsın , ölecek olan sensen herşeye dikkat emen gerekiyor. İstersen etmeyebilirsin. O hatalı olur sen ölü , adıda kaza ...
Haksız ve yaşıyor olmayı , haklı ve ölü olmaya tercih ederim.
Aynasını sökenlere güzel örnek.
En büyük korkularımdan biri sırf bu yüzden durduğum ışıkta araç yoksa en sağ veya solda kaldırım veya bariyer dşbinde varsa mutlaka ikisinin arasında bekliyorym
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Işıklarda durduğum zaman mutlaka arkamdaki arabanın gelip durduğunu görene kadar aynamı bırakmam, vitesli motor sürüyoken bile ışıklarda durduğumda direksiyon kaçış yönüne doğru çevrili bir şekilde motor viteste elim debriyajda ve gazda hazır bekler gözüm aynadadır, arkamdaki arabanın gelip durduğunu görünce vitesi boşa alırım. Aslında bunun için frene bastığınızda arkada yanan kırmızı çakarlar var frene bastığınızda yanıp sönüyo aslında bu çok güzel birşey arkanzdaki aracın sizin fren yaptığınızı anlamaması çok zordur bu varken, ama malesefki bu icat; genelde saçlar at kuyruğu şeklinde radyoda son ses arsız bela çalan apaçi tofaşçılar taktığından artık "apaçi işi" deyimini aldı. Benim yöntemim çok iyi sizde uygulayın yada arabaların tampon hizasında yada yer varsa yanında durun asla tam ortada durmayın önünüzde araba varken aynanıza bakıp motoru vitese alsanız bile acil durumda önünüzdeki araç yüzünden kaçamazsınız o yüzden aralarda durun. Allah bütün motorcuları korusun