Bir Anlık Dalgınlık Hayatına Mal Olabilirdi!

Katılım
19 Eki 2013
Mesajlar
139
Şimdi bu arkadan gelen şerefsiz kamyonet sürücüsü motorcuyu öldürse bunun adı kaza oluyor değil mi?:pr:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Her kim hata yaparsa yapsın , ölecek olan sensen herşeye dikkat emen gerekiyor. İstersen etmeyebilirsin. O hatalı olur sen ölü , adıda kaza ...
Haksız ve yaşıyor olmayı , haklı ve ölü olmaya tercih ederim.
Aynasını sökenlere güzel örnek.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
176
En büyük korkularımdan biri sırf bu yüzden durduğum ışıkta araç yoksa en sağ veya solda kaldırım veya bariyer dşbinde varsa mutlaka ikisinin arasında bekliyorym
 
Katılım
21 Eki 2013
Mesajlar
40
Motorda ışık yada reflektör namına bişey yok sanırım.Motoru farketmeden kırmızıda geçmeyi düşündü herhalde kamyonetci.
Allahtan can kaybı olmamış ikiside hatalı bence.
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Işıklarda durduğum zaman mutlaka arkamdaki arabanın gelip durduğunu görene kadar aynamı bırakmam, vitesli motor sürüyoken bile ışıklarda durduğumda direksiyon kaçış yönüne doğru çevrili bir şekilde motor viteste elim debriyajda ve gazda hazır bekler gözüm aynadadır, arkamdaki arabanın gelip durduğunu görünce vitesi boşa alırım. Aslında bunun için frene bastığınızda arkada yanan kırmızı çakarlar var frene bastığınızda yanıp sönüyo aslında bu çok güzel birşey arkanzdaki aracın sizin fren yaptığınızı anlamaması çok zordur bu varken, ama malesefki bu icat; genelde saçlar at kuyruğu şeklinde radyoda son ses arsız bela çalan apaçi tofaşçılar taktığından artık "apaçi işi" deyimini aldı. Benim yöntemim çok iyi sizde uygulayın yada arabaların tampon hizasında yada yer varsa yanında durun asla tam ortada durmayın önünüzde araba varken aynanıza bakıp motoru vitese alsanız bile acil durumda önünüzdeki araç yüzünden kaçamazsınız o yüzden aralarda durun. Allah bütün motorcuları korusun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst