Binlerce insan bu yüzden ölüyor.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Şu videoyu bir izleyin :pr::pr::pr:

Gerçi olay, haberin başlığına bakarsanız, gene gazeteciler tarafından abartılmış. Bu zihniyetten sadece kamyon ve tır sürücüleri sorumlu tutuluyor. Bu davranışları sergileyen anlayış sadece tır veya kamyon sürücülerine özgü değil maalesef. Benzeri davranışları motosiklet üzerinde gösterenler de mevcut.

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/9028/15583639/1/binlerce-insan-bu-yuzden-oluyor.aspx
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne tepki vereceğimi şaşırdım.
Ben bu video'ya tepkimi sana PM'den veririm Levsy.
Birşey desem bana yakışmayacak şimdi.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
dikkat ettim de adam gaz vermiyor hic. kamyonlarda da varmis demek cruise control !!
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu vesileyle ayak tirnaklarini kesmeyen tüm T.I.R. soförlerini esefle kiniyorum.:farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne diyeyim... İnsanlarımızda bu cesaret varken daha neler olur....
Şahsen ben bukadarına cesaret edemem... Kendimden ziyade bir ailem ve karayollarında seyreden başka insanların canı var...
 
Katılım
24 May 2007
Mesajlar
54
Acaba bu görüntüleri yayınlayan Hürriyet gazetesi, sorumlu bir davranış gösterip bu kişi hakkında suç duyurusunda bulunmuşmudur? ( Ne hayal ama değil mi? )
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
İnşallah firma şöförüdür. Görüntüleri biri görür ve kovulur diyorum.
Bir taşa yada çukura denk gelse, o toynak ile arabayı biraz zor yolda tutar.
Yanında seyreden başka canlara yazık. :pr: Bu adama verilecek en büyük ceza.
Çin işkencesi olur. Kamyonun vitesine oturtulur. Bozuk araziye araç sokulur. O kadar. :mrgreen:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bu video çokdan beri var yeni bir haber değil hatta o şöförün gene aynı hareketi yaparken öldüğünü duymuştum.
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Hani küfür etsekte böyle bir insana(!) değmeyeceği için yazacak pek bişey kalmıyor.
Bende tolga kardeşime katılıyorum, ' İnşallah firma şöförüdür. Görüntüleri biri görür ve kovulur diyorum. '
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Gerçekten diyecek söz bulamıyor insan... Milletin başına bela ondan sonra. Allah milletimizin yardımcısı olsun... Allaha emanet yaşıyoruz işte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keşke bizim firmada böyle bir tırcı olduğunu duysam bak ben o zaman ona neler yapıyorum bunun adına başka birşey diyorlar ama ben içime atayım şimdilik bu ortamda bulunan arkadaşlara saygısızlık olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst