motorhan' Alıntı:576 defa gelir
CBR1000RR' Alıntı:ohaaa be abi amma attın heee :queen:
nice küfür olabilirmi abi :wiinkk:
ziganizagor' Alıntı:Ödül ne ödül???
CBR1000RR' Alıntı:bildinde ödülü kaldı acı kahve dio adam okumadınmı
nice nerde ısmarlıcan abi
MeTaL' Alıntı:Nurullah ilk okuduğumda aklımdan 2 geçti. Ama bu tip sorular ilk okulda sorulduğu içinde cevabın bu kadar basit olabileceğini tahmin etmemiştim. Onun için cevap verme gereği duymadım. Kadranlı bir saat kullanıyorum aslında ama evde bırakmışım bakma fırsatımda olmadı ama ilk aklımdan geçen ikiydi de sorunun cevabı ikiyse ya sen bizim beyin kapasitemizle dalga geçiyorsun ya da sende bir sorun var :cherry: ...
abi kopardın beniiiiiiiiiiii gülmekten karnım ağrıdı :queen:zeronero' Alıntı:benim cevabım tik tak lı saatler için geçerli. normal bir saat için cevap 2 olur.
zeronero' Alıntı:tabi ki 24. her saat başı 3'ü üst üste gelir.
MeTaL' Alıntı:Normal ve anormal saat olarak ikiye mi ayrılıyor bunlar? "Tik tak lı" saat dediğinde sanırım kadranlı saat olacak? Ayrıca zaten diğer saatler yani dijital saatlerde akrep yelkovan olayı yoktur arkadaşım. Ne 24 ü ne ikisinden bahsedersin anlamam. Cevap 2 işte ...