- Katılım
- 15 May 2010
- Mesajlar
- 2,118
yol çift şerittir.ve bu resimdeki, sizin bulunduğunuz şerittir. yani orta çizgiden size kalan bölümdür.
defalarca tartışıldığı ve bu bir eğitim proğramından alınmış şema olduğu halde neden hala herkes farklı şeyleri iddia etmek yerine
"neden YEŞİL çizgi doğru?"
demiyor?
Yeşil yanlış demedim yahu
Sadece çizdiğim şekilde ki yanlış mı diye sormuştum.
Yoksa bu konuda hakkında kimseye doğru/yanlış diyecek kadar tecrübem yok :cat: