bilgisine güvenen varsa gelsin...HODRİ MEYDAN!

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
yol çift şerittir.ve bu resimdeki, sizin bulunduğunuz şerittir. yani orta çizgiden size kalan bölümdür.

defalarca tartışıldığı ve bu bir eğitim proğramından alınmış şema olduğu halde neden hala herkes farklı şeyleri iddia etmek yerine
"neden YEŞİL çizgi doğru?"
demiyor?

Yeşil yanlış demedim yahu :)

Sadece çizdiğim şekilde ki yanlış mı diye sormuştum.

Yoksa bu konuda hakkında kimseye doğru/yanlış diyecek kadar tecrübem yok :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Yeşil yanlış demedim yahu :)

Sadece çizdiğim şekilde ki yanlış mı diye sormuştum.

Yoksa bu konuda hakkında kimseye doğru/yanlış diyecek kadar tecrübem yok :cat:

hoppalaaaa :cherry:
sana demedim yahu...
kimisi yeşille girerimkırmızıyla çıkarım vs vs demiş.
ben de hiçkimseye bir şey diyemem ama bu çizimi aldğım yerde benim yaptığım açıklamalar yazıyordu.

bir kişi de, neden? demiyor ki :bounce:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
hoppalaaaa :cherry:
sana demedim yahu...
kimisi yeşille girerimkırmızıyla çıkarım vs vs demiş.
ben de hiçkimseye bir şey diyemem ama bu çizimi aldğım yerde benim yaptığım açıklamalar yazıyordu.

bir kişi de, neden? demiyor ki :bounce:

abi en güzeli viraja gelince ineceksin, çıkana kadar elinde götüreceksin. Al sana yeni bir çizgi :queen:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
3 aydır bu soruyu bekliyorsun herhalde :mrgreen: Ben sorayım bari :p Neden?

Çünki YEŞİL çizgi en uzağı görmene imkan veren ve motoru en az yatırmak zorunda olduğun çizgidir.


Sevgiler

ÖNEMLİ NOT: Sencercim beklediğin soruya dayanamayıp senden önce cevap verdiğim için pişman değilim hatta nedense kendimi mutlu bile hissediyorum hehehehehe
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
hoppalaaaa :cherry:
sana demedim yahu...
kimisi yeşille girerimkırmızıyla çıkarım vs vs demiş.
ben de hiçkimseye bir şey diyemem ama bu çizimi aldğım yerde benim yaptığım açıklamalar yazıyordu.

bir kişi de, neden? demiyor ki :bounce:

yeşille girerim kırmızıyla çıkarım, o ne öyle yav gökkuşağı gibi :queen:

resimden bakınca sanki yeşil ile çok açıktan dönerek viraj yavaş dönülüyor izlenimi yaratıyor (en azından bana öyle geldi) ancak oocan'ın bir kaç mesaj önce yazdıklarını okuyunca anladım neden yeşil çizgi olması gerektiğini. :cat:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
yeşille girerim kırmızıyla çıkarım, o ne öyle yav gökkuşağı gibi :queen:

resimden bakınca sanki yeşil ile çok açıktan dönerek viraj yavaş dönülüyor izlenimi yaratıyor (en azından bana öyle geldi) ancak oocan'ın bir kaç mesaj önce yazdıklarını okuyunca anladım neden yeşil çizgi olması gerektiğini. :cat:

Gösterilen yol, aslında tamamen bize ait şeritmiş. Öyle olunca her şey normal :p
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar son çalışmamla size en doğru çizgiyi sunuyorum.
brpco90z1r28icbfp.jpg


Kırmızı çizgi zaten virajı dönememiş onu kıyaslamadım.
Mavi Yeşil ve en son benim koydyğum dönüş eğrilerini birer çembere oturttum. Bakın dönüş yarıçapı hangisinde daha büyük?

Arkadaşlar çizmiş olduğum çizgiyi belirginleştireyim sanırım dikkat çekmedi . Sarı çizgiye bakarmısınız yeşil çizginin mi yarıçapı daha büyük yoksa sarı çizginin mi?

bt8b2o1b6oax2qqea.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst