- Katılım
- 7 Eki 2005
- Mesajlar
- 295
Ben bilgisayarın sadece oyun için olduğunu düşünmüyorum ayrıca öyle bile olsa çocuklara çok şey verdiğini düşünüyorum. Ben commodore64 döneminden beri takip ediyorum bilgisayar dünyasını (arada sırada sıcak satışta yapıyorum). Eskiden olsa ders çalışmak hayal derdim ama şimdilerde piyasada bol miktarda derslerle ilgili ve eğitim amaçlı birçok progamlar var.