- Konu Yazar
- #1
Selamlar aranıza yeni katıldım inşallah kazasız belasız ilk motorumu alıp kullanacağım.
Bir istişare yaptık eş dost akraba ile, yaşım 26
Motoru tamamen öğrenebilmek için, görüntü olarak kötü olmayan çok da pahalı olmayan birşey almaya karar verdik.
Gidip ilk etapta 10-15 binlik motor alıp onu yatırıp çizmenin bir anlamı yok çünkü
4750 TL'ye bir yuki yk250 buldum
Yuki'yi araştırdım, iyi bir marka olmadığını öğrendim fakat bulunduğum bölge de 2-3 tane servisi bayisi mevcut parça problemi de yok.
Fiyatın 4750 TL olmasının sebebi ise aşşağıda belirttim bana bu şekilde yazdı kişi.
Sizce masraf konusunda bu şekilde mi ilerler? Yani almadan önce zaten bir motorcuya götürürüm servise vs fakat sizden bi bilgi almak istedim.
3.vites dişlisi sanırım kırılmış yada aşınmış bu yüzden şanjumandan ses geliyor. Değişmesi lazım. Ortalama fiyatı 500-550 tl. Sağ üst grenaj çatlak 150 tl de onun masrafı var.
1000-1200 tl masraf edersen sıfır motor gibi binersin o masrafı da yaparsan zaten 7 binden aşağıya satmazsın
İnternette aynı modelleri var bi bak araştır
2013 model 28 binde
Yürüründe bi sorun yok ben kullanıyorum zaten 1-2-4-5 yapıyorum. 3. Vitesi kullanmıyorum şanjumandan kaynaklı ses geliyor dediğim gibi. Kazası falan yok
Evet ne düşünüyorsunuz yeni başlayan öğrenen biri için bu motor alınır mı? totelde 6 ya filan gelir heralde en fazla sanırım eğer dediği gibiyse. 6 benim için uygun, görüntü güzel, hız yapmıyorum, şehiriçi kullanım sahil filan. Dediğim gibi 10-15 binlik japon alıp vurup kırmaya gerek duymadım. 5-6 civarına görüntüsü de güzel memur gibi sürer takılırım diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------
https://tr.letgo.com/tr/i/yuki-250-spitzer-racing_cb1e0f5b-f9c2-4b7f-b22c-3e20b1e3572c
link bu dostlar
Bir istişare yaptık eş dost akraba ile, yaşım 26
Motoru tamamen öğrenebilmek için, görüntü olarak kötü olmayan çok da pahalı olmayan birşey almaya karar verdik.
Gidip ilk etapta 10-15 binlik motor alıp onu yatırıp çizmenin bir anlamı yok çünkü
4750 TL'ye bir yuki yk250 buldum
Yuki'yi araştırdım, iyi bir marka olmadığını öğrendim fakat bulunduğum bölge de 2-3 tane servisi bayisi mevcut parça problemi de yok.
Fiyatın 4750 TL olmasının sebebi ise aşşağıda belirttim bana bu şekilde yazdı kişi.
Sizce masraf konusunda bu şekilde mi ilerler? Yani almadan önce zaten bir motorcuya götürürüm servise vs fakat sizden bi bilgi almak istedim.
3.vites dişlisi sanırım kırılmış yada aşınmış bu yüzden şanjumandan ses geliyor. Değişmesi lazım. Ortalama fiyatı 500-550 tl. Sağ üst grenaj çatlak 150 tl de onun masrafı var.
1000-1200 tl masraf edersen sıfır motor gibi binersin o masrafı da yaparsan zaten 7 binden aşağıya satmazsın
İnternette aynı modelleri var bi bak araştır
2013 model 28 binde
Yürüründe bi sorun yok ben kullanıyorum zaten 1-2-4-5 yapıyorum. 3. Vitesi kullanmıyorum şanjumandan kaynaklı ses geliyor dediğim gibi. Kazası falan yok
Evet ne düşünüyorsunuz yeni başlayan öğrenen biri için bu motor alınır mı? totelde 6 ya filan gelir heralde en fazla sanırım eğer dediği gibiyse. 6 benim için uygun, görüntü güzel, hız yapmıyorum, şehiriçi kullanım sahil filan. Dediğim gibi 10-15 binlik japon alıp vurup kırmaya gerek duymadım. 5-6 civarına görüntüsü de güzel memur gibi sürer takılırım diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------
https://tr.letgo.com/tr/i/yuki-250-spitzer-racing_cb1e0f5b-f9c2-4b7f-b22c-3e20b1e3572c
link bu dostlar
Son düzenleme: