Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgili abilerim kardeşlerim yardımcı olurmusunuz :)
2 hafta önce 0 r25 aldım şuan da 650 kilometrede 2 3 viteste giderken debriyajı sıktığım zaman motorumun sanki biryeri sürtüyormus gibi elciklerde hissediyorum 2 saniye sonra falan kesiliyo ama o his anlamadım yardımcı olursanız sevinirim.
Tam sıkıyorum 7000 deviri geçmiyorum zaten 4000 5000 gibi vites atıyorum ama o sürtme gibi sorun ne bilmiyorum canımı sıkıyor servise söylesem bulurlarmı sorunu napmalıyım ?