Bilgili abilerim kardeşlerim yardımcı olurmusunuz :)

Ars

Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
30
2 hafta önce 0 r25 aldım şuan da 650 kilometrede 2 3 viteste giderken debriyajı sıktığım zaman motorumun sanki biryeri sürtüyormus gibi elciklerde hissediyorum 2 saniye sonra falan kesiliyo ama o his anlamadım yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Tam sıkamıyorsundur. Rodajını iyi yap motoru ısıtmadan binme.
 

Ars

Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
30
Tam sıkıyorum 7000 deviri geçmiyorum zaten 4000 5000 gibi vites atıyorum ama o sürtme gibi sorun ne bilmiyorum canımı sıkıyor :( servise söylesem bulurlarmı sorunu napmalıyım ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst