Bilgi Lütfen....

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
YAWW ARKADAŞLAR CBR 600 F KULLANANLAR BANA BİLGİVERİN LÜTFEN ...CARŞAMBA YANİ DÜN(22,03,2006) DA MOTORU BİRAZ DUR- KALK YAPTIRDIM NEDENİ MEÇİDİYEKÖY / İSTANBUL ALİSAMİYENDE FB.GS. MACI VARDI TRAFİK FELÇ OLMUŞTU İŞİKLARDA DURDUM MOTORDA f1 IŞIGI YANDI VE STOP ETTİ VE ÇALIŞMADI POLİSLERLE İTTİRDİK VURDURDUK ÇALIŞTI AMA DURUNCA YİNE STOP EDİYOR NEDİR BU F1 İŞİGİ VE NE ARIZASININ UYARI IŞIĞIDIR BİLEN BERİ GELSİN..SERVİS ''GETİR BAKALIM'' DER AMA KAMYONETE KOY FALAN DİYOLAR KULLANMA DİYORLAR N OLDU DA BEBEĞİM KAMYON ARKALARINDA YOLCULUK EDECEK..BİGİLERİNİZE İHTİYACIM VAR..ACİL...FUARA YÜRÜYEREK GİTMİİM..
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
akü

evet aküden olabilir dediler..değiştirdim şu an şarzda yarın düzelir umuyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst