Bilgi İşlem

Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
Arkadaşlar aramızda kimler bilgi işlem ile ilgili işler ile ugraşıyor merak ettim.
Çalıştığınız yerler ile yazarsanız birbirimize ulaşabiliriz.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kocaeli/gebze
asya bilgisayar t.servis daha çok donanım arızaları network server lar arızaları üstüne çalışıyorum
yani bilgi işlem degil :)
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
Gerçek motor ve sanal motorlarlada uğraşıyosun galiba ashes :cat:
Donanımla uğraşmak zavkli bende donanımcıyım aslında ama elden ne gelir yazılım mecbur öğrendik hehehe
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Başak Sigotra Antalya Bölge Müdülürlüğü: Bilgi İşlem sorumlusuyum. Aynı zamanda Microsof Engineer ve VPN teknikerlik belegerim falan var. Bilgi İşlem işi sınıflara ve kollara ayrılır genellemek biraz yanlış gibime geliyor. KJ operatörler falanda vardır. Kimi bilgi işlemci DB lerle uğraşır, kimi bilgi işlemci program yazar, kimiside teknik problemlerle uğraşır. Yani bilginin akışını ve işlenmesini sağlayan departmandır ve bu akışın yürümesi için bilgisayarlar gerekir, her bilgi işlemcinin o bilgisayarları çalışır durumda tutmak için bir alanı vardır. Bilgi işlem diyip geçmeyin koskaca bir fabrikadır bilgi işlem :) ...
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
bu konuda haklısın metal ama ilçelerdeki firmalarda isen bütün sorumluluk sende bilgi işlem ipk fabrikalrdaki elektronik haberleşme aygıtlar faz vb. ağ yönetimi iis kontrol. harware software fabrika güvenlik kameraları konrolleri. ve plc programları birde muhasebe stok kontrol programlarının akışı ve geliştirilmesi. allahtan günümüzde office programları varda milletde kullanmayı yarım yamalk biliyor yoksa şirketin yazı işleride üzerimize kalırdı. yani burada bilgi işlemci her şeyi bilen adam olacak.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Birol aynen katılıyorum. "Yapamam" diye birşey söz konusu bile değil Türkiye deki firmaların pekçoğunda ...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bende Arçelik A.Ş Bilişim Teknolojileri Bayi Yazılımları departmanında teknisyenim bazen konuyla lakasız işlerle uğraşmak zorunda kalıyoruz.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
Bende izmirde Şenkaya Çelik Döküm Fabrikasının bilgi işlem sorumlusuyum bende diyorum ki allahtan office ve netsis logo o tarz yazılımlar var yoksa bizim halimiz harap. Genelleme yanlış tamam biliyorum ama hepimiz aynı odanın aynı yerin çocuklarıyız :) artık beni biri alsın bu odadan hehe açık alan çiçek böcek dolanalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst