Bilgi işlem Personeli Arıyorum ...

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yalova'daki isimi ve evimi birakip, oralara gelip ev tutup gecimimi saglayabilecegim bi is ise gelebilirim hemen :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
calısanlarımda motorcu olsun cıkıp ıkı turlarızın pesınde bence cerrahi abi :D
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
calısanlarımda motorcu olsun cıkıp ıkı turlarızın pesınde bence cerrahi abi :D

Aslında asıl amacım buraya yazmaktaki yine bizim arkadaslarımızın herhengi birinin ihtiyacı olursa ve bu imkanlarda aradıgı duzeyde ise işi gorulsun.
Kısmetten öte köy yoktur.
Ben onceliği size vereyimde gerisini Allah bilir.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Cerrahi hocam ben yıllardır bilgi işlem sorumlulugu yaptım tanıdıgım saglam arkadaşlarım var istiyorsan ben yardımcı olabilirim hepside MCSE egitimi sistemi iyi bilen kişiler.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
"Ramazan ayı; bereket ayıdır,rahmet ayıdır.."

Sözüne en iyi örneklerden bir tanesi bence...:cat:

Hayırlara vesile olur inşallah..:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
19,5 yaşındayım adım emel :p iş için cv mi gönderiyorum :p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ben MCSE + S Sahibiyim CV mi gonderdim..İzzet Baysal Ünv Bilgisayar Teknolijisi ve Programlama Bitirdim.3 ay once de İstanbul Bilge Adam Bilgi Teknolojisi Akedemisinde Microsoft Sistem ve Network Mhdn + Teknik İng. Eğitimimi Tamamladım..CV de detaylar var zaten..Kolay Gelsin..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında benim işim ama motosiklet tamirciliği yapıyorum daha zevkli :)
Hem askerlik var askerden sonra hala arıyorsan kapına dayanırım :p

aynen.. aynı olay bende de.. tam benim işim.. ama askerlik problemi var.. djlik, gazetecilik, nargile ustalığı, grafikerlik.. yapmadığım iş kalmadı.. şimdi de taksicilikle geçiniyorum.. edirnenin nerdeyse tüm int cafeleri elimden geçti.. tam benlik iş ama askere gitme ihtimalim yüksek.. gelince inşallah...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
19,5 yaşındayım adım emel :p iş için cv mi gönderiyorum :p

sen cv ni banada göndere bilirsin bir bakalım ondan sonra benim tanıdıgım iyi bir of lu imam var o bana bir yol gösterir iftardan önce :queen::queen::queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya memleketime şaşıyorum .. iş yok diye 1000 lerce insan işsiz diye hergün çarşaf çarşaf haber çıkıyor .. biri iş veriyo ciddi bir tek cevap varmı allah aşkına ya .. baba yalan işsiz falan yok ...

erhan sende kendi işini kendin hallet alet etme bizi :p

kışın ben gelirim ama yatacak yer falan vermen lazım ...bide cv mv anlamam .. :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
ya memleketime şaşıyorum .. iş yok diye 1000 lerce insan işsiz diye hergün çarşaf çarşaf haber çıkıyor .. biri iş veriyo ciddi bir tek cevap varmı allah aşkına ya .. baba yalan işsiz falan yok ...

erhan sende kendi işini kendin hallet alet etme bizi :p

kışın ben gelirim ama yatacak yer falan vermen lazım ...bide cv mv anlamam .. :)

Abi gel sana yermi yok :wiinkk:
Basımın uzerinde yerin var :)
Benim ev 130 mt2 salonu sana vereyim. sen trubunde oturursun veliefendi sekli calıstırırsın.
Atların isminide tequ, mck loft falan koyarsın deyme keyfine. bir de notebook veririm sana evde yurutursun isi :p

sen cv ni banada göndere bilirsin bir bakalım ondan sonra benim tanıdıgım iyi bir of lu imam var o bana bir yol gösterir iftardan önce :queen::queen::queen:

Hooppp halis efendi dur bakalım sen once ben istedim cv yi :p
Ben bi deneyeyim sonra sana gondeririim :mrgreen:

Daha çok var iftara :p

Olsun iftara kadar gonul eglendiririz :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
slm

ben bilgi işlemciyim ve iş arıyorum :)) askerden geleli 1 ay kadar oldu cv mi verdiğiniz adrese attım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst