calısanlarımda motorcu olsun cıkıp ıkı turlarızın pesınde bence cerrahi abi![]()
Olabilir tabiki bana cv sini gonderirlerse konusuruz.
Ne biliyim ben bu siteyi motosiklet sitesi, bu bölümüde motosohbet bölümü die biliyodum
19,5 yaşındayım adım emeliş için cv mi gönderiyorum
![]()
Aslında benim işim ama motosiklet tamirciliği yapıyorum daha zevkli
Hem askerlik var askerden sonra hala arıyorsan kapına dayanırım![]()
19,5 yaşındayım adım emeliş için cv mi gönderiyorum
![]()
o cv ni bana doğru gönder
ben işe aldım seni.
yarın gel başla haftasonu da performansını görelim![]()
19,5 yaşındayım adım emeliş için cv mi gönderiyorum
![]()
sen cv ni banada göndere bilirsin bir bakalım ondan sonra benim tanıdıgım iyi bir of lu imam var o bana bir yol gösterir iftardan önce :queen::queen::queen:
ya memleketime şaşıyorum .. iş yok diye 1000 lerce insan işsiz diye hergün çarşaf çarşaf haber çıkıyor .. biri iş veriyo ciddi bir tek cevap varmı allah aşkına ya .. baba yalan işsiz falan yok ...
erhan sende kendi işini kendin hallet alet etme bizi
kışın ben gelirim ama yatacak yer falan vermen lazım ...bide cv mv anlamam ..![]()
sen cv ni banada göndere bilirsin bir bakalım ondan sonra benim tanıdıgım iyi bir of lu imam var o bana bir yol gösterir iftardan önce :queen::queen::queen:
Daha çok var iftara![]()