bike me aprilia -- yeni motorum

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hepinize iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.:rendeer:
bu yaza büyük gezi planlarım var inşallah.
cezerye,şımarttın valla beni ehheh. söz bi kere binmene izin vercem. tabi motor çalışmıyoken:cherry:
darısı tüm gönlünde motor olanlara arkadaşlar.:rendeer:
bu da özellikleri;
Teknik Bilgileri :
APRILIA - PEGASO 650 ie

General information :

Model: Aprilia Pegaso 650 i.e.
Year: 2002
Category: Enduro / offroad
Rating: 63.9 out of 100.
Engine and transmission
Displacement: 651.80 ccm (39.77 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 49.00 HP (35.8 kW)) @ 6250 RPM
Torque: 54.00 Nm (5.5 kgf-m or 39.8 ft.lbs) @ 4500 RPM
Compression: 9.1:1
Bore x stroke: 100.0 x 83.0 mm (3.9 x 3.3 inches)
Fuel system: Injection
Valves per cylinder: 5
Cooling system: Liquid
Gearbox: 5-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 175.0 kg (385.8 pounds)
Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,260 mm (49.6 inches)
Overall length: 2,180 mm (85.8 inches)
Overall width: 920 mm (36.2 inches)
Wheelbase: 1,475 mm (58.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 170 mm (6.7 inches)
Rear suspension travel: 165 mm (6.5 inches)
Front tyre dimensions: 100/90-19
Rear tyre dimensions: 130/80-17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.2800 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 21.00 litres (5.55 gallons)
Reserve fuel capacity: 4.50 litres (1.19 gallons)
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Hayırlı olsun trenox;
Güzel yakışıklı alet. Tay gibi. Düşünülecek endurolardan biri fiyatları da gayet uygun takip ettiğim kadarı ile.
İlk izlenimlerini sabırsızlıkla bekliyorum.
Güle güle kullan.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kazasız sürüşler dilerim...Üstüne fazla konuşmamak lazım nazar değmesin aman aman...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
hayırlı olsun.

arkadaş hayırlı olsun.kaça aldın ayıptır sorması?capanord modeli var bunun.çok güzel gerçekten.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
teşekkürler arkadaşlar.
8100 ytl ye aldım.caponord üzerinde de çok durdum.muhteşem bir motor bence. ama yakıtı fazla yakıyor.inşallah son nokta caponord olur.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
iyi yapmışsın

başlangıç motorun bu mu oldu şimdi?iyi sürüşler arkadaş.ehliyetten sonra ben de alacağım bir enduro.sürüş izlenimlerini bekliyoruz hepimiz.deneyim ve tecrübelerini de eklersen sevinirim.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
başlangış motorum kawasaki en500. yaklaşık 2 sene kadar kullandım.
istediğim 2 şey vardı
1. sürat fazlasıyla( zx6r vardı kafamda ama fazla yaşamam diye almadım açıkçası :))
2. yol yapmak ( bu daha ağır bastı :))
umarım en kısa zamanda motoru olmayan yada değiştirmek isteyen herkes istediği motora kavusur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
allah kaza bela vermesin kardeşim hayırlı olsun!
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hocam başlığınızı yeni gördüm,yeni motorunuz hayırlı olsun.:rendeer:

Enduro seçiminizle çok iyi bir karar vermişsiniz.:cat:

Zaten siz yol aşığı bir motorcusunuz,önümüzde ki sezon sizi kimse tutamaz herhalde.:wiinkk:

Bu hafta Sofya'daydım,dün canım sıkıldı Bodruma giderken Selaniğe uğradım gibi başlıklar görürsem şaşırmam.:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cezerye,şımarttın valla beni ehheh. söz bi kere binmene izin vercem. tabi motor çalışmıyoken:cherry:

:) nie oturalim yau calismayan motora:D saolasin, kendi cabalarimizla yapacas biseler:)

aman dikkatli ol a, korkutma bizi!


(şirdan mi? öak.. yiyemem ben onu. nasi seviyosunuz. off.. sabah sabah midemmm..)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst